Dit is er ook nog 1 van 2 jaar terug; Bij A sprong ze heel gek en kwam ik op de nek te zitten, maarja toen was B er al.. (Mijn vader nog keihard vanaf de kant: DOORRIJDEN!) Ben wel blijven zitten, 9B is blijven liggen, en we waren 3e.
En zelfde wedstrijd een jaar later, inspringen met Tiesto van Debby (Duchess @ Bokt), vanuit stilstand gesprongen
@Jester_ : hahaha zoiets had ik laatst ook! was een lijntje en na de 1e was ik de teugels kwijt, nou toen kwam 10 al.. ik reed er heel leuk op af met lange teugels ik was nog foutloos ook
in de barrage was ik er ook al bijna afgevallen.. ik zat voor het zadel, maar Simba was zo lief om haar hoofd even omhoog te gooien zodat ik weer in het zadel zat ! .. ik was uiteindelijk nog 2e gewonden ook
nee lijkt mij ook niet anders kan iedereen alles wel ik weet niet heovaak erop zetten
ik ben vandaag ALWEER 2x eraf gevallen... moeten nu toch eens de camera meenemen... de kleine rotzak springt kei hoog (dat is niet erg) maar in de landing kop tussen zn benen en gewoon op de rem en dan een rondje draaien... hij heeft nu ontdekt dat ik er daardoor afval hij heeft wel even strafkamp gekregen en daarna was het goed
zal de volgende keer vragen of iemand dkomt filmen ofzo... maar hij moet volgende week zaterdag eerst mee dressuren en zondag naar finale van Hollands next top horse (H)