Dat was het dan voor de Deutsche Punktlichkeit............. . Niks geen 02.50. We verschuiven het gewoon door naar 03.05 volgens de website. En gewoon nog steeds die ouwe knarren in beeld.........
Goeiemorgen, pff was moeilijk om de tv aan te zetten toen de wekker ging maar kan gewoon weer lekker verder slapen als het afgelopen is. Laat ARD opschieten met die film!
In het washok ? M'n schoonzusje heeft een keer met de koelkastdeur open voor de koelkast geplast tijdens het slaapwandelen, maar zij was een klein meisje
Mijn vent is nog niet thuis! Ben benieuwd hoe laat hij dronken thuis komt met een broodje shoarma. Ik heb morgenmiddag wedstrijd. Kan ik nog even terug naar bed na de kur. Hoe gaat laura?
LoveLita
Geplaatst: 02-10-10 03:09
Zender gevonden Beetje jammer van die film idd Is nog geen klap aan ook!
ThePast03
Wat is een waspak?
Cayenne schreef:
Gadver, in de waspak piesen
marleenn
Cayenne schreef:
Hee, een keertwending Dat zie je niet vaak.
Whaha die zal ik in iedergeval eruit halen
Storm
Cayenne schreef:
Gadver, in de waspak piesen
nee, zelfs op de grond.... hij heeft afgelopen jaar al *in de wasbak en douchecel gekotst *in de linnenkast gepist *op de bank gepist *van de trap gevallen
Dat was het dan voor de Deutsche Punktlichkeit............. . Niks geen 02.50. We verschuiven het gewoon door naar 03.05 volgens de website. En gewoon nog steeds die ouwe knarren in beeld.........