ThisIsMe schreef:Gekke duitsers met hun 'monsieur' en 'mademoiselle' in het duits. Ben benieuwd of die nog ooit gaan overstappen naar ondertitels.Ik heb zo'n moeite met het woord Fuhrerschein.
Nextdomino schreef:Het is enorm zeikweer buiten, het regent echt enorm hier zoHier ook helaas en er is ruzie buiten gaande
miep1979 schreef:ID nextdomino Frits is vriendschappen op bokt aan het creeren Als Frits nog tips nodig heeft voor het commentaar bij de kur........
miep1979 schreef:Nextdomino schreef:Het is enorm zeikweer buiten, het regent echt enorm hier zoHier ook helaas en er is ruzie buiten gaande Dat is iets minder.
miep1979 schreef:ID nextdomino Frits is vriendschappen op bokt aan het creeren pssssttt.... De NOS probeert nu vast hun uitzending van 30 min goed te maken door met ons te kletsen!
Cayenne schreef:Haha, Storm, je onderschrift Klopt toch nog wel? Leek me wel handig voor de mensen die 100 x vroegen hoelaat Edward moest.
Seasons schreef:Heb een teckel hier over mn laptop liggen.. Mijn kat is snel weer terug het bed op gegaan, die dacht waarschijnlijk zij is gek
Cayenne schreef:Haha, Storm, je onderschrift Klopt toch nog wel? Leek me wel handig voor de mensen die 100 x vroegen hoelaat Edward moest.
S_zanne schreef:miep1979 schreef:ID nextdomino Frits is vriendschappen op bokt aan het creeren pssssttt.... De NOS probeert nu vast hun uitzending van 30 min goed te maken door met ons te kletsen!