Bellatrix schreef:Welke mods dacht je dan dat mannen waren??
Mickey zeker?
euwh is dat ook al een vrouw?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bellatrix schreef:Welke mods dacht je dan dat mannen waren??
Mickey zeker?
Maartje1990 schreef:Dioxide schreef:Maartje, jouw heb ik wel gezien met je "pas op ik Bok" shirtjeEn Fiffil ook met dr mooie wolf tekening
en je hebt niks gezegt?
ik vond 't vooral grappig om de mods te zien.. en om erachter te komen dat sommige mods vrouwen blijken te zijn ipv mannen
Maartje1990 schreef:Bellatrix schreef:Welke mods dacht je dan dat mannen waren??
Mickey zeker?
euwh is dat ook al een vrouw?nouja ik bedoelde eigenlijk delerium.. ik moest 2x kijken naar dat boktstickertje omdat ik zo verbaasd was dat dat een vrouw was
Dioxide schreef:Op de achterlijke prijzen na vond ik HE ook een leuk dagje uit. De Bokt Lounge was ook super leuk bedacht om in contact te komen met andere Bokkers, en natuurlijk met de mensen die vragen beantwoordenVooral mijn visie over het Monty Roberts "gebeuren" is drastisch veranderd (hoewel ik wel vond dat Monty er wat bij stond en reclame voor zichzelf maakte) dankzij de demo van Annemarie. Sympathieke vrouw ook!
Heb ook voor de aardigheid eens een freestyle bitloos hoofdstelletje gekocht bij de stand van Emiel Voest, om eens uit te gaan proberen bij Jolie. De eigenaresse zei dat ze er super op reageert, dus ben benieuwd morgen
Jeany schreef:Ik vond het supe rleuk vandaag
Ik ben niet in de Bokt Lounge geweestIk zag overal mensen met blauwe truien lopen met Bokt erop en ik dacht... nee ze bijten
iefke schreef:Ik heb je gezien en herkende je meteen![]()
pharagirlke schreef:iefke schreef:Ik heb je gezien en herkende je meteen![]()
Heb ik jou ook gezien?
Is dat goed of slecht dat je me herkende
pubelia schreef:Niemand heeft mij herkent he?
iefke schreef:pharagirlke schreef:Heb ik jou ook gezien?
Is dat goed of slecht dat je me herkende
We hebben elkaar wel een paar keer aangekeken, maar verder niets... Zag je weg gaan met Poes en aanverwanten...![]()
En het is goed hoor![]()
iefke schreef:Neeeeee.... Dat moet je niet denken en voelen...