Horse-event 2008!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Horse-event 2008!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:27

Bellatrix schreef:
Welke mods dacht je dan dat mannen waren?? Haha!
Mickey zeker?

euwh is dat ook al een vrouw? Huilen van het lachen nouja ik bedoelde eigenlijk delerium.. ik moest 2x kijken naar dat boktstickertje omdat ik zo verbaasd was dat dat een vrouw was Huilen van het lachen

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:27

Maartje1990 schreef:
Dioxide schreef:
Maartje, jouw heb ik wel gezien met je "pas op ik Bok" shirtje Tong uitsteken En Fiffil ook met dr mooie wolf tekening Lachen

en je hebt niks gezegt? Bloos!

ik vond 't vooral grappig om de mods te zien.. en om erachter te komen dat sommige mods vrouwen blijken te zijn ipv mannen Nagelbijten / Gniffelen

Ik wees een keer naar je shirt toen ik met delirium aan t kletsen was Tong uitsteken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:30

Maartje1990 schreef:
Bellatrix schreef:
Welke mods dacht je dan dat mannen waren?? Haha!
Mickey zeker?

euwh is dat ook al een vrouw? Huilen van het lachen nouja ik bedoelde eigenlijk delerium.. ik moest 2x kijken naar dat boktstickertje omdat ik zo verbaasd was dat dat een vrouw was Huilen van het lachen

Laat Annie dat maar niet horen. ROFL
Waarom dacht je dat? Aan de naam? Clown

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:31

Owja, gisterenavond tijdens het avondeten reden er een aantal studenten in de bak... man, is dat nou de paardensport tegenwoordig? Nagelbijten / Gniffelen

Wat een getrek, geschop, gezaag.... Er was maar 1 combinatie die er ontspannen uit zag, zowel ruiter als paard. (Voor de duidelijkheid, ze reden uiteindelijk met zn 15en ofzo in die bak, deels studenten en een deel met friezen)
Eentje op een fries zat constant vreselijk te zagen met de teugels, een ander bleef maar bij elke stap met zn spoor schoppen en degene op het lichte paard was helemaal erg...
Slof stond strak, sporen erin, teugels strak en ze hield haar handen niet normaal hoog Nagelbijten / Gniffelen en haar houding was helemaal belabberd Vond het niet raar dat het paard maar niet wilde ontspannen...

Echt hoor, werd er zo pissig van Scheve mond dit is toch geen paardrijden meer???
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 14-09-08 23:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:32

Geen gelul trek m in de krul, geen gedonder kont er onder

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:42

Ik heb geen mensen herkent denk ik Clown iemnand mij Tong uitsteken?? wij zijn echt HEEL even in de boktlounge geweest,,

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 23:45

Dioxide schreef:
Op de achterlijke prijzen na vond ik HE ook een leuk dagje uit. De Bokt Lounge was ook super leuk bedacht om in contact te komen met andere Bokkers, en natuurlijk met de mensen die vragen beantwoorden Lachen Vooral mijn visie over het Monty Roberts "gebeuren" is drastisch veranderd (hoewel ik wel vond dat Monty er wat bij stond en reclame voor zichzelf maakte) dankzij de demo van Annemarie. Sympathieke vrouw ook!

Heb ook voor de aardigheid eens een freestyle bitloos hoofdstelletje gekocht bij de stand van Emiel Voest, om eens uit te gaan proberen bij Jolie. De eigenaresse zei dat ze er super op reageert, dus ben benieuwd morgen Haha!

Jeuh en na 4 jaar ofzo heb ik jou gemeet Tong uitsteken

Jeany schreef:
Ik vond het supe rleuk vandaag Haha!
Ik ben niet in de Bokt Lounge geweest Bloos Ik zag overal mensen met blauwe truien lopen met Bokt erop en ik dacht... nee ze bijten Clown

En jou heb ik helemaal niet gezien madam Nors opkijken

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 00:05

Ben eik wel benieuwd wie ik nou allemaal heb gemeet enzo Nagelbijten / Gniffelen *vergeten

Ik was die met de half lichtgevende schoenen. Huilen van het lachen

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 00:19

eertjuh22: Was in ieder geval wel gezellig om even met je te kletsen.

Ik heb steeds een beetje heen en weer gelopen tussen de Bokt stand en de Dartmoorstand. En natuurlijk ook over het terrein gezwalkt. Tony stond langs ons en dat was ook erg gezellig. Lekkere koffie ook!

De blubber was verschrikkelijk hoorde ik. Wij stonden met de trailer net achter onze stand en hadden geen enkel probleem. Maar ik kan het me wel heel goed voorstellen.

IndianLady schreef: foto's van de mini's (geen geweldige, zijn snel gemaakt)
@Daar geef ik dus echt niets om.

simoneghille schreef: Ik ben ook net weer thuis, zitcompetitie was zeker geslaagd, helaas was ik net 3de! De 1ste 2 kregen een prijs, maar toch ben ik stiekem wel trots op mezelf dt ik bij de beste 3 zit !
@Ik heb maar heel even zitten kijken. Zag alleen die appalosse die ging steigeren. Ik moet zeggen vond het onverantwoord dat ze dor mocht rijden. FNRS is zo ontzettend op veiligheid. Dit is in een bewust risico nemen. Paard kan echt heel braaf zijn thuis. Maar hier was hij ontzettend overdonderd door alles. Die ene bruine pony was echt geweldig.

Zegt de omroeper ook nog"Je mag klappen dat zijn ze gewend" En Hop een andere bruine op zijn achter benen een sprong voorwaarts maken.

c_alsemgeest schreef: (het is ws al gezegd) Maar hebben jullie die ene ruiter uit mallorca uit het zadel geslagen zien worden door het paard van zijn buurman
@Tja dat is dus eigenlijk de bedoeling van het tegen elkaar op steigeren. Daar zijn ze voor gefokt. Dus als dat dan een keer gebeurt.... Zal vast niet de eerste keer zijn. Ik heb dus ook geen medelijden. Hoort erbij, zeg maar. Maar super dat hij meteen weer opstapte. Al was zijn kaak niet helemaal zoals ervoor.

Bellatrix schreef:
@yep die appaloose bedoelde ik. Gedraagde hij zich daarna wel?

c_alsemgeest schreef:
Wij stonden een hele tijd gezellig naast anky in de rij naar de uitgang
@Ik zat in de VIP tent vrijdag. Stond Anky voor mijn neus. Ik dacht "Dat mens ken ik ergens van" En toen "verrek da's Anky" Wel grappig.

Robijntjah schreef:Vond Chris Irwin errug leuk
@Ja ik ook. Vooral dat hij mijn naam zo ontzettend Amerikaans uitsprak.

slimmerik schreef: Hoe is Bart nou in het eggie?
@Heel leuk hoor!

Sjolvir schreef: Foto's Horse-Event zaterdag...
@haha ik zit even je fotos te bekijken. Zie ik ineens de "ordinaire buren van Vuran"
Dat is dus ons veulentje van bijna vier maanden oud. Na de eerste 'dekking' meteen besloten dat hij nu echt bij sin moeder weggaat. Hij heeft zijn moeder en zijn tante verschillende keren gedekt. Echt niet normaal. Ik bedoel. Dat deed hij niet 1 keer. Ik denk dat hij minstens 50 dekkingen heeft gedaan.

ga zo verder met lezen....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 00:25

Ben vandaag pas weer online gekomen. Ben zaterdag op HE geweest en ook twee keer oid in de boktlounge. Eerste keer ben ik even met Whisperramse en poes "op stap" gegaan. De tweede keer heb ik met KiWiKo staan praten en zijn we ook een "wandelingetje" gaan maken. Clown Geen idee wie mij gezien heeft. Olympia heeft nog wat gezegd, Eline ook! Hebben nog mensen geknikt en hoi gezegd maar heb geen idee wie *LOL* Tijdens de VD-voorstelling met de fries en de bruine heeft nog een bokker (vermoed ik) geglimlacht en geknikt. Maar ik heb er dus absoluut geen idee van wie dat was. Clown

Voor de rest heb ik beetje doelloos rond gelopen op HE, hier en daar een clinic twee min mee gevolgd *LOL* Boktlounge ben ik alleen gegaan om te kijken of ik KiWiKo zou zien, liep er ineens eentje met een motorjas binnen. Ik meteen "Da's KiWiKo!" *LOL* Vond het er absoluut niet gezellig eerlijk gezegd Bloos

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 00:32

Ik heb je gezien en herkende je meteen Ja Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 00:40

Tamara21 schreef: Pff moet wel vroeg me bedje uit want we vertrekken al om 9uur!!!
@ Wij vertrokken vrijdag al om 7.15. Ja 's ochtends dus. Slapen

Calanddra schreef: Voor wie het leest, iedereen moet even een Breyer paardje gaan schilderen bij het kinderdorp Haha! daar staan marloe en ik. En is voor het goede doel, het kost 2,5
@Haha dat heb ik inderdaad gedaan. Ik heb ook een button gemaakt. maar geen t-shirt want die was er niet in mijn maat. Ik had de kids op sleeptouw. En tja als die toch zitten te schilderen. Dan doe ik eff mee. Er stonden allemaal van die hele bruine/zwarte/bonte paarden. De mijne was geel. Toen ik hem kwam halen. Stonden er ineens een boel gele paarden bij. Zal nog wel eens een foto maken van mijn geile paardje.

katiavl schreef: wat een prijzen
@Dat vond ik ook erg belachelijk. Betaal je veel geld voor een kaartje moet je zelfs nog 30 cent betalen voor de toilet.

Michelle_x schreef: we zijn vrijdag zéiknat geregend, hadden het zéér koud, maar ondanks toch een leuke dag gehad! Ja, zeker geslaagd.. Maar toch liever mooi weer hoor!
@ Je was niet de enige. Als je in beweging bleef was het nog te doen. maar bij de stand was het erg koud.

frankiej schreef: voor volgend jaar weet ik het wel: geen voorverkoopkaartjes ivm kans op slecht weer en dus minder shows; programma per dag druk ik zelf wel af (zonder alle advertenties in het boekje); en eten meenemen. Parkeren doe ik dan wel ergens in de buurt en loop wel een stukkie. Kijk dat er betaald moet worden voor een evenement snap ik maar dat je dan aan alle kanten nogmaals uitgemolken wordt, vind ik te!
@Ik snap je helemaal. Maar dat in de buurt parkeren word lastig hoor. Of je moet hem bij het station parkeren en vandaar de bus pakken.

Dioxide schreef: Er zijn geen gewonden gevallen door bijtende beheerders, mods of gebruikers hoor Fammie uitsteken Heb iig geen lijken of ambulances gezien..
@De lijken hebben we dan ook uit zicht gelegd.

en nu duik ik mijn bed in

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 00:43

iefke schreef:

Heb ik jou ook gezien? Nagelbijten / Gniffelen
Is dat goed of slecht dat je me herkende *LOL*

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 00:47

Ik moet echt ontzettend veel bijlezen Lachen

Anyway, ik vond het leuk om een hoop bokkers gezien te hebben, ik heb niet van iedereen de namen onthouden..Sorry bij deze..

Phara heb ik even hoi gezegd, vond het leuk om je is in real life te zien Lachen

Verder vind ik Chris Irwin een hele gave en toffe man.. Ik kan me in veel van zijn dingen vinden..Eveneens als Annemarie van der Toorn en Monya Erb. Ze hebben veel dingen verteld in de boktlounge waar ik wel wat mee kan en waarvan ik zeg : hee...dat klopt eigenlijk wel Ja

Ik vond het een supertof weekend Lachen Ga nu lekker slapen en morgen goed bijlezen Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 00:49

vond het ook leuk je eens IRL te zien Ja Vind je een ontzettend leuke haar kleur hebben Bloos Past echt bij jou!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:00

Dank je Haha!

Tis geverfd, ben van orginele blond Clown

en tsja... over mn tshirt met handtekeningen doe ik maar veilig geen uitspraken Schijnheilig

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:00

Niemand heeft mij herkent he Lips are sealed ?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:05

*dubbelcheckt nog eens*; ja, ik ben echt een vrouw hoor Clown

Leuk om een boel mensen te ontmoeten, ik hoop dat iedereen zich goed heeft vermaakt Lachen Ikzelf iig wel, ben behoorlijk moe maar kan op een geslaagd weekend terugkijken!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:06

was voor mij moeilijk *LOL* was er niet! Iig ik ga slapen.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:07

pharagirlke schreef:
iefke schreef:

We hebben elkaar wel een paar keer aangekeken, maar verder niets... Zag je weg gaan met Poes en aanverwanten... Lachen

En het is goed hoor Ja

pubelia schreef:
Niemand heeft mij herkent he Lips are sealed ?

Ja Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:10

iefke schreef:
pharagirlke schreef:

We hebben elkaar wel een paar keer aangekeken, maar verder niets... Zag je weg gaan met Poes en aanverwanten... Lachen

En het is goed hoor Ja

Zat jij toevallig eh aan de rechterkant voor mij als ik tegenover het tafeltje stond. Wist eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moest denken van de mensen aan het tafeltje Bloos Voelde me op dat moment heeeeel erg ongemakkelijk Bloos

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:11

Volgens mij stond ik behoorlijk voor schut bij mij vraag Bloos

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:12

Neeeeee.... Dat moet je niet denken en voelen...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:13

Hihi weet niet hoe het kwam Bloos Was blij zat toen poes en whisperramse (de jongen hoorde bij mij Tong uitsteken Dat was Phaser, mijn vriend) zeiden dat ze wilden gaan rondkijken Bloos

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 01:15

iefke schreef:
Neeeeee.... Dat moet je niet denken en voelen...

Toch voel ik dat. maar ja is korte tijd, dus kon niet alles uitleggen.

Vind het alleen nog steeds raar dat zij zei dat ik niet met mn knieen mocht "opsluiten" omdat daar een paard juist harder van gaat. Dat dat op mijn kuiten en hakken is ok, maar knieen kan ik nog steeds niet bij