Laatste fotos van Prince (acute koliek) pagina 61

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

elllis

Re: Prince het spijt me zo acute koliek - update p42

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 09:52

Super nieuws Tita ... gefeliciteerd ...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 09:53

zo zie je maar weer,de wonderen zijn echt nog niet de wereld uit!!!!!echt te gek!!!
weten ze eigelijk de oorzaak van de koliek?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 09:57

YES !!!!!!!!
wat geweldig zeg !!!

kreeg er helemaal kippenvel van toen ik het las wat een supernieuws zeg !

wat zul je blij zijn dat je hebt doorgezet en dat die ene arts 's nachts toch dacht, we proberen deze spuit nog en dan zien we wel....

geweldig ! echt!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-08 09:59

geerke schreef:
zo zie je maar weer,de wonderen zijn echt nog niet de wereld uit!!!!!echt te gek!!!
weten ze eigelijk de oorzaak van de koliek?

een gewone verstopping in de dunne darm en de darmen lagen ook nog eens niet meer op de juiste plek.

Citaat:
wat zul je blij zijn dat je hebt doorgezet en dat die ene arts 's nachts toch dacht, we proberen deze spuit nog en dan zien we wel....

Ja Ja die dubbel infuus wat zowat een overdosis was voor die pwoonie..ik ben super blij dat ik gehandeld heb, naar wat ik dacht goed te zijn voor hem.

Het is ongeloofelijk zoveel lieve reacties ik heb gehad en heel veel via pm maar ook mensen die ongezouten hun mening gaven, dat ik compleet verkeerd bezig was en heel egoistisch.

Daar schrok ik van, want dat waren nog aardig wat pm's het lijkt wel of die mensen jaloers waren of Prince geen 2e kans gaven.
Je brengt namelijk niet een pony naar de kliniek om hem daar gelijk in te laten slapen, ik heb alles goed overlegd met mijn arts het waren duidelijk richtlijnen hoe en wat we met Prince zouden doen, wanneer het te veel zou zijn.

Iig heb ik het gevoel dat ik juist gehandeld heb, en kan de revalitdatie periode beginnen maar als ik heel eerlijk mag zijn, zou het me niet verbazen dat ik er al over 2 weken op zit Bloos
Ik ken mijn pony, daar veels te goed voor Haha!
Laatst bijgewerkt door tita op 18-03-08 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Angelshet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 10:04

pjoe Rolleyes
ik lees onderhand al die tijd al mee en hield mijn adem in....
gelukkig gaat het weer lekkerder met jouw Prince, Tita!
met onze Lotje (jaarling met koliek) gaat het ook weer wat beterder, maar is ook net als bij Prince toch ook wel een kwestie van aansterken...
ik blijf duimen tot hij thuis bij je staat!
weet je al wanneer je richting huis mag / kan met hem?

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 10:04

Tita, geweldig nieuws Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! gefeliciteerd daarmee.

Wat ik helemaal super van jou vindt is dat je ondanks alle verdriet en onzekerheid toch steeds bent blijven updaten, heel knap! Het is een prachtig verslag geworden! Hier kunnen mensen die dit in de toekomst mee gaan maken (dit gun je niemand) veel steun en inspiratie uithalen!

Zelf heb ik elke dag meegelezen en in het begin meegehuild ( mijn paard heeft het niet gehaald, 3 jaar geleden) Ik ben super blij voor jou en Prince!!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Deerne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 10:18

Wouw tita helemaal super dat het zo goed gaat met draak!!!!
Heel fijn voor je dat hij binnenkort naar huis mag. Ik weet wat voor gevoel dat is.

Liefs

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 10:20

Helemaal gefeliciteerd met dit goede nieuws! Go jij! Go jij! . Het was gewoon zijn tijd nog niet, hij moet duidelijk nog iets doen hier op deze aardbol... Enne, gewoon helemaal goed dat je hebt gedaan wat je zelf het beste vond. Je kent je eigen paard toch het best van iedereen ondanks alle (goedbedoelde) adviezen. (Voor mijn paard gaf destijds ook niemand meer een stuiver maar ik had er nog vertrouwen in en terecht bleek uiteindelijk.) En een beetje geluk moet je natuurlijk ook hebben...

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 10:24

Gaaf hoor, idd, blijf bij je eigen gevoel en ik vind het echt onpasselijk dat mensen je zwart maken via pb, je hebt al genoeg sores aan je koppie. Misselijk

Doe je wel voorzichtig als je over twee weken eventueel weer gaat rijden? Hij zal nog wel wat moeten herstellen hoor!! En mocht ik me vergissen doe dan je cap maar op, mocht hij fris en fruitig aan de kletter gaan.. Haha!

_Flicka_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 10:51

Meis, jij hebt heel goed gehandeld en ik weet zeker dat Prince je daar heel dankbaar voor is. Laat andere mensen maar loellen, jij kent je pony het beste! OK dan!
En ik ben van mening dat menig paardenbezitter een voorbeeld aan jou kan nemen, i.p.v. het meteen op te geven Nagelbijten / Gniffelen

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 10:57

Go jij! Go jij! *maakt alvast slingers met : Welcome home Prince* Haha! Wat een goed nieuws! Heel het topic gevolgd en geduimt voor Prince. Super zeg! Die geeft nooit op! Hopelijk is snel alles weer goed en kan je weer lekker van je pony genieten Lachen

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 11:28

tita schreef:
Ja Ja die dubbel infuus wat zowat een overdosis was voor die pwoonie..ik ben super blij dat ik gehandeld heb, naar wat ik dacht goed te zijn voor hem.

Het is ongeloofelijk zoveel lieve reacties ik heb gehad en heel veel via pm maar ook mensen die ongezouten hun mening gaven, dat ik compleet verkeerd bezig was en heel egoistisch.

Daar schrok ik van, want dat waren nog aardig wat pm's het lijkt wel of die mensen jaloers waren of Prince geen 2e kans gaven.
Je brengt namelijk niet een pony naar de kliniek om hem daar gelijk in te laten slapen, ik heb alles goed overlegd met mijn arts het waren duidelijk richtlijnen hoe en wat we met Prince zouden doen, wanneer het te veel zou zijn.

Iig heb ik het gevoel dat ik juist gehandeld heb, en kan de revalitdatie periode beginnen maar als ik heel eerlijk mag zijn, zou het me niet verbazen dat ik er al over 2 weken op zit Bloos
Ik ken mijn pony, daar veels te goed voor Haha!

JIJ kent je pony het beste, JIJ weet het best wat voor hem goed is. Enkel jij en JIJ alleen mag en kán beslissen of ie op is of niet. Jij zal wel het beste zien én voelen wat ie beste krijgt enzo.

Ik vind dan ook niet dat mensen het recht hebben om hun ongezouten, grove mening te uiten ivm dit geval. Zij kennen (meestal) de pony niet, weten niet hoe hij op dat moment is enzo... Neen, vind het geen manier van doen om mensen op zo'n (laffe) manier aan te vallen.
Ben er ten stelligste van overtuigd dat jij, Tita, alles doet wat in je mogelijkheden ligt om je pony het zo makkelijk mogelijk te maken.

Keep up the good work Knipoog Je bent een kanjer Haha! Ach gut

flyinglady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 11:38

Tita Doei!

ik lees nu pas het goede nieuws, super OK dan!

.... en vanaf de zijlijn weet men het toch altijd beter, of niet ? Lachen

Mrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 11:47

Je hebt echt gedaan wat je moest doen. En wat hierboven ook al wordt gezegd: alleen jij kan en mag beslissen OK dan!. Vertroetel hem maar lekker en geniet nog maar fijn van hem de komende tijd.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 12:04

Tita je bent echt een super baasje,en wat dapper dat je doorgezet hebt,terwijl je dier zo ziek is,en tuurlijk zullen veel mensen denken,zet er een punt achter,maar gelukkig,heb je hem toch de kans gegeven om te knokken,samen met jou!

echt respect voor jullie alle 2!

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 12:46

tita schreef:
:j :j die dubbel infuus wat zowat een overdosis was voor die pwoonie..ik ben super blij dat ik gehandeld heb, naar wat ik dacht goed te zijn voor hem.

Iig heb ik het gevoel dat ik juist gehandeld heb, en kan de revalitdatie periode beginnen maar als ik heel eerlijk mag zijn, zou het me niet verbazen dat ik er al over 2 weken op zit :o
Ik ken mijn pony, daar veels te goed voor :D

Goed gezegd.
Prince is wel je maatje, een maatje laat je neit zomaar inslapen, een maatje vecht je eerst heel hard voor. En het vechten, jij saampjes met prince, heeft zn vruchten afgeworpen. Doordat jij hem zo goed kent, en zoveel van hem houd wat hij voelt, is hij er bovenop gekomen. Ik blijf het geweldig nieuws vinden :D

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 12:50

Proficiat hoor, echt fijn voor je dat het zo goed afloopt!

Ik weet natuurlijk niet wat anderen je gepb't hebben, maar op zich kan het niet verkeerd zijn om je ook de andere kant/mogelijkheid voor te houden. Het hangt erg af van de bedoeling van zo'n berichtje en met welke toon het geschreven wordt vind ik. Zelf vind ik het niet erg als er kritisch wordt gereageerd op iets wat je op bokt vertelt (het kan je ook nuttig tot nadenken zetten), maar als mensen idd maar ongenuanceerd en kwetsend gaan schrijven heb je er helemaal niks aan.

Sterkte verder, we blijven meelezen tot ie weer lekker thuis staat (en de eerste foto dat je er weer op zit Haha! )!

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 12:53

Ik lees ook al een hele tijd in stilte mee, en heb ook mijn hart vastgehouden.
We blijven doorduimen, totdat de pownie weer veilig in zijn eigen stalletje staat Knipoog
Maar wat een goed nieuws Go jij! Go jij!
Helemaal toppie OK dan!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 13:12

Helemaal super Tita!!!!!!!!!!!!! Ben blij dat dit een goede afloop heeft gekregen.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 13:17

Gefeliciteerd hoor!! Heel fijn voor jullie.

nobbygaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 13:48

Wat een geweldig nieuws!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 13:51

Hij leeft toch nog, dus dan heb je toch goed gehandeld, dat is het enige wat telt en niet wat mensen voor negatieve dingen zeggen, ik ben echt superblij voor je dat het nu al zo goed gaat. Je hoort vaak genoeg dat dieren in de kliniek niet zo goed herstellen als dat ze op hun eigen vertrouwde plekje doen, dus wie weet als hij thuis is gaat hij misschien weer als een speer.

pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 13:54

Ten eerste gefeliciteerd, ik heb dit topic met spanning gevolgd.
ten tweede wat is er toch egoistisch aan als je de pony waarvan je houd, en die zoveel voor je heeft gedaan de kans op medische hulp te geven?
petje af voor jou en hopelijk gaat prince nog heel wat jaartjes genieten samen met jou.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 14:01

ik ben blij voor je!!waar ik van schrok is dat je zei dat er vervelende pm's kwamen,kijk daar begrijp ik nu niets van!
mensen die je steunen o.k en ik begrijp dat misschien iemand een andere mening heeft,maar daar heb je in dit geval niets aan,en werkt ook nog kwetsend!!
fijn dat je ,waarschijnlijk,weer wat beter slaapt!
en heel veel beterschap voor prince,dat dit de eerste maar ook vooral de laatste keer mag zijn dat hij wat mankeert!!!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 14:05

wat fijn voor je dat het weer goed gaat met hem ik moet zeggen dat ik al aardig poosje stil meelees. hoet het je vergaat met de bezoeken bij je pony enz.