Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:zo zie je maar weer,de wonderen zijn echt nog niet de wereld uit!!!!!echt te gek!!!
weten ze eigelijk de oorzaak van de koliek?
Citaat:wat zul je blij zijn dat je hebt doorgezet en dat die ene arts 's nachts toch dacht, we proberen deze spuit nog en dan zien we wel....
tita schreef:![]()
die dubbel infuus wat zowat een overdosis was voor die pwoonie..ik ben super blij dat ik gehandeld heb, naar wat ik dacht goed te zijn voor hem.
Het is ongeloofelijk zoveel lieve reacties ik heb gehad en heel veel via pm maar ook mensen die ongezouten hun mening gaven, dat ik compleet verkeerd bezig was en heel egoistisch.
Daar schrok ik van, want dat waren nog aardig wat pm's het lijkt wel of die mensen jaloers waren of Prince geen 2e kans gaven.
Je brengt namelijk niet een pony naar de kliniek om hem daar gelijk in te laten slapen, ik heb alles goed overlegd met mijn arts het waren duidelijk richtlijnen hoe en wat we met Prince zouden doen, wanneer het te veel zou zijn.
Iig heb ik het gevoel dat ik juist gehandeld heb, en kan de revalitdatie periode beginnen maar als ik heel eerlijk mag zijn, zou het me niet verbazen dat ik er al over 2 weken op zit![]()
Ik ken mijn pony, daar veels te goed voor
tita schreef::j :j die dubbel infuus wat zowat een overdosis was voor die pwoonie..ik ben super blij dat ik gehandeld heb, naar wat ik dacht goed te zijn voor hem.
Het is ongeloofelijk zoveel lieve reacties ik heb gehad en heel veel via pm maar ook mensen die ongezouten hun mening gaven, dat ik compleet verkeerd bezig was en heel egoistisch.
Daar schrok ik van, want dat waren nog aardig wat pm's het lijkt wel of die mensen jaloers waren of Prince geen 2e kans gaven.
Je brengt namelijk niet een pony naar de kliniek om hem daar gelijk in te laten slapen, ik heb alles goed overlegd met mijn arts het waren duidelijk richtlijnen hoe en wat we met Prince zouden doen, wanneer het te veel zou zijn.
Iig heb ik het gevoel dat ik juist gehandeld heb, en kan de revalitdatie periode beginnen maar als ik heel eerlijk mag zijn, zou het me niet verbazen dat ik er al over 2 weken op zit :o
Ik ken mijn pony, daar veels te goed voor :D