Als Bokt foto's nodig heeft van prijsuitreiking Imperial dan heb ik er zat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rowo schreef:Ik zit deze week elke dag tot een uurtje of 2 op school, helaas. Daarna kan ik gewoon aanwezig zijn en fotograferen mits het weer het toelaat. Gelukkig ziet het er goed uit voor morgen en woensdag.Weet jij al meer over wanneer je komt fotograveren Elessar?
SaskiaKur schreef:Ja, 1 jongetje die met een kleine kitlens naast me stond. Vroeg of dat ik vaker fotografeerde ,e.d.

Elessar schreef:rowo schreef:Ik zit deze week elke dag tot een uurtje of 2 op school, helaas. Daarna kan ik gewoon aanwezig zijn en fotograferen mits het weer het toelaat. Gelukkig ziet het er goed uit voor morgen en woensdag.Weet jij al meer over wanneer je komt fotograveren Elessar?

Al is het nog niet helemaal zeker of ik start (mag starten), aangezien mijn oma zondag is overleden. Weet niet hoe mijn ouders er over denken. Maar in principe ben ik er woensdag avond idd. 

SaskiaKur schreef:Ja, dan heb je mij wel moeten staan
Had een rabobank jas aan, camera in me handen als het is goed is.

SaskiaKur schreef:Ja, 1 jongetje die met een kleine kitlens naast me stond. Vroeg of dat ik vaker fotografeerde ,e.d.

Dat was de teamkleding.

SaskiaKur schreef:NeeDat was de teamkleding.
Nee gewoon een simpele rabobankjas zondag!

Echt een super lens! Maar jij kan ook geweldig fotograferen.