Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VValar schreef:Wat nog de kroon spande vond ik zijn commentaar over het "het paard met de grote oren". Volgens mij kwam die voor Japan uit, maar weet dat niet helemaal zeker. Het beest had nou eenmaal grote oren, kan hij ook niets aan doen. Dat doet verder niets af aan de getoonde oefeningen! Maar volgens Frits wel hoor, jawel. Want als hij jury was zou zijn aandacht alleen maar getrokken worden naar die ongelooflijke grote oren, en daardoor de oefeningen ook minder waarderen..... Het is maar goed dat we Frits niet als jury hebben
Quidou schreef:dit was toch op Eurosport? Hans Eijsvogel? of zit ik er nou helemaal naast
Remember schreef:Ja, idd, ook al zo l*llig! En waar ik me ook aan ergerde was dat alles wel goed was, als de ruiter maar stil zat... Kan me een keurige proef herinneren met een groot bewegend paard maar de ruiter zat idd niet zo bar netjes, maar had toch wel rond de 66/67%, vonden ze belachelijk! En van die Swaab zou je ook wel wat 'kundiger' commentaar verwachten, een pirouette is geen 3-takt meer maar wordt 4-takt, als ie mee zit te tellen in de wissels loopt ie altijd achter
Michelle77 schreef:
maar ach, liever dit commentaar erbij dan helemaal geen paardensport!
Michelle77 schreef:over het commentaar gesproken, weet niet of dat al gezegd was... maar gister hadden ze het steeds over een leuk kereltje, een pools ventje in uniform..... maar dit was gewoon een jongedame in uniform, maar dus ook met kort haar. aan het einde zeiden ze, zag ik nou oorbellen?? nee dat kan niet
vannochtend herstelden ze hun fout hihi
hananya schreef:Michelle77 schreef:over het commentaar gesproken, weet niet of dat al gezegd was... maar gister hadden ze het steeds over een leuk kereltje, een pools ventje in uniform..... maar dit was gewoon een jongedame in uniform, maar dus ook met kort haar. aan het einde zeiden ze, zag ik nou oorbellen?? nee dat kan niet
vannochtend herstelden ze hun fout hihi
Daar heb ik me ook vijf minuten over verbaasd. En toen ze uit de ring was, was het vol in beeld toch duidelijk te zien...![]()
Daarnaast heb ik me ook verbaasd over het feit dat geen van beide Lancet herkende...
Quidou schreef:dit was toch op Eurosport? Hans Eijsvogel? of zit ik er nou helemaal naast
VValar schreef:Quidou schreef:dit was toch op Eurosport? Hans Eijsvogel? of zit ik er nou helemaal naast
Oh dat kan wel, het was idd op Eurosport. Dan is die Hans net zo stom als Frits.
Keesje schreef:"dit is de passage, dat zie je omdat hij voorwaarts gaat"