GP Dressuur - 22/23 augustus (startlijsten etc in 1e post)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Re: GP Dressuur - 22/23 augustus (startlijsten etc in 1e pos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:43

Zelfs m'n moeder zou nog kundiger commentaar kunnen geven (over die zogenaamde fout in de 2-ers: 'Ik heb er dan wel geen verstand van maar ík zag niks fout gaan hoor Clown ' en bij de eners 'Hé, dat rare huppeltje hoort er toch niet tussen Clown ?')....

VValar

Re: GP Dressuur - 22/23 augustus (startlijsten etc in 1e post)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:48

Wat nog de kroon spande vond ik zijn commentaar over het "het paard met de grote oren". Volgens mij kwam die voor Japan uit, maar weet dat niet helemaal zeker. Het beest had nou eenmaal grote oren, kan hij ook niets aan doen. Dat doet verder niets af aan de getoonde oefeningen! Maar volgens Frits wel hoor, jawel. Want als hij jury was zou zijn aandacht alleen maar getrokken worden naar die ongelooflijke grote oren, en daardoor de oefeningen ook minder waarderen..... Het is maar goed dat we Frits niet als jury hebben Clown

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:50

Frits: Gestoord

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:50

Inderdaad VValar, ik zat met grote verbazing te luisteren over die oren!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:04

VValar schreef:
Wat nog de kroon spande vond ik zijn commentaar over het "het paard met de grote oren". Volgens mij kwam die voor Japan uit, maar weet dat niet helemaal zeker. Het beest had nou eenmaal grote oren, kan hij ook niets aan doen. Dat doet verder niets af aan de getoonde oefeningen! Maar volgens Frits wel hoor, jawel. Want als hij jury was zou zijn aandacht alleen maar getrokken worden naar die ongelooflijke grote oren, en daardoor de oefeningen ook minder waarderen..... Het is maar goed dat we Frits niet als jury hebben Clown

dit was toch op Eurosport? Hans Eijsvogel? of zit ik er nou helemaal naast Clown

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:05

Ik moet altijd wel lachen om Hans Eijsvogel.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:06

over het commentaar gesproken, weet niet of dat al gezegd was... maar gister hadden ze het steeds over een leuk kereltje, een pools ventje in uniform..... maar dit was gewoon een jongedame in uniform, maar dus ook met kort haar. aan het einde zeiden ze, zag ik nou oorbellen?? nee dat kan niet

vannochtend herstelden ze hun fout hihi

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:10

Ja, idd, ook al zo l*llig! En waar ik me ook aan ergerde was dat alles wel goed was, als de ruiter maar stil zat... Kan me een keurige proef herinneren met een groot bewegend paard maar de ruiter zat idd niet zo bar netjes, maar had toch wel rond de 66/67%, vonden ze belachelijk! En van die Swaab zou je ook wel wat 'kundiger' commentaar verwachten, een pirouette is geen 3-takt meer maar wordt 4-takt, als ie mee zit te tellen in de wissels loopt ie altijd achter Vork

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:13

Ach, het Nederlandse commentaar getuigt niet van veel verstand, daar zijn we het allemaal wel over eens. Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:17

Quidou schreef:
dit was toch op Eurosport? Hans Eijsvogel? of zit ik er nou helemaal naast Clown

Met die oren was Hans Eijsvogel Ja
(paard was trouwens enorrrrrm lang, nog even afgezien van die oren, ik keek meer naar wanneer dat paard nu eindigde dan naar die oren)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:21

Remember schreef:
Ja, idd, ook al zo l*llig! En waar ik me ook aan ergerde was dat alles wel goed was, als de ruiter maar stil zat... Kan me een keurige proef herinneren met een groot bewegend paard maar de ruiter zat idd niet zo bar netjes, maar had toch wel rond de 66/67%, vonden ze belachelijk! En van die Swaab zou je ook wel wat 'kundiger' commentaar verwachten, een pirouette is geen 3-takt meer maar wordt 4-takt, als ie mee zit te tellen in de wissels loopt ie altijd achter Vork

ja idd!! lachen joh, elke x is de combi al bij de 15 wissel, volgende galopsprong en dan zegt hij 14 en 15 hihi

maar ach, liever dit commentaar erbij dan helemaal geen paardensport!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:22

Michelle77 schreef:

maar ach, liever dit commentaar erbij dan helemaal geen paardensport!

Dáár ben ik het helemaal mee eens haha!

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:28

Michelle77 schreef:
over het commentaar gesproken, weet niet of dat al gezegd was... maar gister hadden ze het steeds over een leuk kereltje, een pools ventje in uniform..... maar dit was gewoon een jongedame in uniform, maar dus ook met kort haar. aan het einde zeiden ze, zag ik nou oorbellen?? nee dat kan niet

Daar heb ik me ook vijf minuten over verbaasd. En toen ze uit de ring was, was het vol in beeld toch duidelijk te zien... Verward

Daarnaast heb ik me ook verbaasd over het feit dat geen van beide Lancet herkende...

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:29

hananya schreef:
Michelle77 schreef:

Daar heb ik me ook vijf minuten over verbaasd. En toen ze uit de ring was, was het vol in beeld toch duidelijk te zien... Verward

Daarnaast heb ik me ook verbaasd over het feit dat geen van beide Lancet herkende...

Ze spraken die naam ook een beetje raar uit haha, echt op z'n Engels! Wat vonden jullie trouwens van 'm? Viel me heel niet tegen, vond 'm onder Imke beter maar fijne proef hoor, en héél eerlijke amazone zo te zien Ja

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:34

Ik vond hem ook helemaal niet verkeerd. Hij werd inderdaad wel eerlijk gereden...
Maar vond hem met Imke leuker/beter.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:38

ik vond het er heel netjes uitzien, alleen net te braaf, onder imke vond ik m een stuk spectaculairder dat wel. maar idd een eerlijke amazone, geen geruk en gepluk, ze zat heel netjes en rustig. maar ik miste het powergevoel wat imke wel met m had.

zou zij het nou moeilijk vinden hem met een ander te zien? volgens mij had ze wel een speciale band met m?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:40

Het lijkt mij wel moeilijk hoor, zeker als je op zo'n niveau met een paard hebt 'samengewerkt' en op een Olympiade hebt rondgereden Ja

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:42

Quidou schreef:

Oh dat kan wel, het was idd op Eurosport. Dan is die Hans net zo stom als Frits.

ElskedZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:49

he jongens en meisjes effe on-topic hoor!!! het gaat hier om GP dressuur en niet het commentaar van de mensen bij de tv Haha! Tong uitsteken Clown Bloos

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:59

Frits Haha! Haha!

Maak je borst maar nat voor wanneer de kur op muziek is. Die vent houdt echt geen 5 minuten zijn mond.

Ik denk dat ik dat gewoon via de streaming ga kijken. Dan maar iets mindere kwaliteit. Die vent werkt te erg op mijn zenuwen.

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:05

VValar schreef:
Quidou schreef:

Oh dat kan wel, het was idd op Eurosport. Dan is die Hans net zo stom als Frits.

haha ja inderdaad, maar ik schakelde over van eurosport naar NOS en ik vind Frits toch nog wel een tikkeltje erger!
Pff ik erger me echt DOOD aan hem.

"dit is de passage, dat zie je omdat hij voorwaarts gaat" Gestoord
Laatst bijgewerkt door Keesje op 23-08-06 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:05

uitzendtijden kür???
iemand please?

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:07

_Unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:09

Wordt het nog herhaald, die proef van Anky?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:31

Keesje schreef:
"dit is de passage, dat zie je omdat hij voorwaarts gaat" Gestoord

Ach, Hans Eijsvogel kon er ook wat van:
'Ik weet nog bij de military van 1954 dat die-en-die zich versliep, dat KAN toch gewoon niet meer op dit niveau?'
Ehm... we zitten dressuur te kijken Hans, 1954 is a long time ago en er is hier niemand te laat dus waarom begin je daar nu over? Clown