Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
D_akota schreef:Even een vraagje over die goodiebag. Hoe krijg je die? Ik heb me al wel aangemeld voor de nieuwsbrief. Of kan iedereen die ophalen?
_Lina schreef:D_akota schreef:Even een vraagje over die goodiebag. Hoe krijg je die? Ik heb me al wel aangemeld voor de nieuwsbrief. Of kan iedereen die ophalen?
Ja het was echt heel vaag hoe ik die gekregen heb. Ik vroeg wat je moest doen voor een goodiebag. Vervolgens gaf ze volledige uitleg in het Duits waar ik zo goed als niks van begreep. Behalve iets met een nieuwsbrief? Toen haar uitleg stopte, vroeg ik of ze het nog eens kort in het Engels kon doen. Maar toen stak ze de zak gewoon in mijn handen...![]()
Anoniem schreef:NenaC schreef:
das niet serieus? Maar hij kan je toch niet ontslaan, vanwege dit? bovendien had je het al ruimschoots van te voren aangevragd toch?
Een aanvraag hoeft niet perse aan voldaan te worden als daardoor de planning niet rond komt. Het is natuurlijk een aanVRAAG.
En als de TS werk weigert kan ze daarop ontslagen worden..
Maar dat is geheel offtopic..
Maddoxx schreef:Ik hoor net dat ik bij Brama de zebra vliegendeken gewonnen heb
Alleen lekker zuur dat ik nog geen eigen paard heb
Welke maat zouden jullie pakken, in gedachten houdend dat ik een fjord, haf, of tinker zal gaan kopen? 135 of 145?
Sjolvir schreef:Maddoxx schreef:Ik hoor net dat ik bij Brama de zebra vliegendeken gewonnen heb
Welke maat zouden jullie pakken, in gedachten houdend dat ik een fjord, haf, of tinker zal gaan kopen? 135 of 145?
Let op!!! Grotere maat dan dat in NL fjord geeft al snel 1.95 onderlengte, dat is in Duitse bovenlengte denk ik de 1.55?? Wie weet dat?
Maddoxx schreef:Ik hoor net dat ik bij Brama de zebra vliegendeken gewonnen heb
_Lina schreef:Ik ben gisteren geweest! Naar mijn gevoel was de beurs wel kleiner dan vorig jaar inderdaad. Vooral de bovenverdieping miste ik wel... Alsnog wel wat leuke koopjes kunnen doen.
-Eskadron Brilliant €30
-Eskadron cotton nieuwe collectie €29,95
-Nieuwe teugels anti slip €38
-Frontriem €10
De rest zat in een goodiebag!
[ [url=m/d3yBYC.jpg]Afbeelding[/url] ]