Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Coconut schreef:Lieve Lotje! Ze ziet er goed uit zeg!

Punz schreef:Heerlijke foto!!
Voor filmpje moet je het eerst uploaden naar youtube en dan de link hier tussen
[video ] [ /video] zetten

jobamara schreef:![]()
Lief!!!
Riel schreef:Prachtige foto! Wat een mooi en glimmend Lotje! Een foto om te koesteren (en eventueel te vergroten)!
Alle vakken van dit semester zijn herhaling van de vakken van vorig jaar, maar dan vanuit een andere invalshoek. Dus i.p.v. een miljoen parasieten leren bij familie orde, naam, uiterlijke kenmerken, cyclus, bla bla bla
leren we het nu vanuit een ziekte. Dus bijvoorbeeld een kalfje van <1 maand vertoont diarree, welke parasieten kunnen dit veroorzaken. Dan leer je de parasiet, pathogenese (verklaart de symptomen), behandeling en preventie. Veeeeeeel leuker dus!!!
Ik heb zo'n geluk met dit meisje en Lotje zeker ook
.

. Gelukkig heeft Lotje nergens last van aangezien ze lekker op de wei staat en dus niet over het harde moet. Ik merk dat ze op het harde wat meer struikelt als haar hoeven scheef zijn afgesleten (was ook de reden van onze grote val voor de zomer). Vanaf volgende week kunnen we dus weer gaan wandelen
.
.
jumpyhorse schreef:Steffi4 schreef:Hihi totaal off topic maar vind je het “Gents” niet moeilijk te verstaan?
Niemand in nl kan mij verstaan en ik woon in oost vlaanderen
Steffi4 schreef:Hihi totaal off topic maar vind je het “Gents” niet moeilijk te verstaan?
.
)' .

Riel schreef:Hihi, wat een knappe hoefjes heeft Lotje nu! Je kunt nu inderdaad gerust zijn want ze staat weer mooi op haar pootjes! Je verzorgster heeft Lotje goed gesteund tijdens de behandeling zo te zien! Lotje helemaal gerust, goed zo! Succes met je studie in het verre Gent
Het is inderdaad ver haha. Ik merk dat het echt veel vermoeiender is om nu thuis te komen want ik moet steeds meerijden met verschillende mensen ipv met mijn beste vriendin die nog in Antwerpen zit. 
Punz schreef:Voetjes weer netjes. En toch ook leuk voor je verzorgstertje, om gewoon op momenten gewoon ook écht nodig te zijn!
. Ik heb haar beloofd om morgen een stapritje te gaan doen. Nu hopen dat het weer mee zit 
jobamara schreef:Ben het helemaal met je eens, was echt nodig. Lief zo met het meisje erbij die komt niks te kort.

Wij hadden erg veel geluk want hier was na een ochtend bewolking de rest van de dag zon en maarliefst 23°C! 
En dat terwijl we lekker op pad gingen buiten. 
. Vandaag was echt een geslaagde dag
.
. Lichtblauw hoofdstel, donkerblauw oornetje, lichtblauw dekje, donkerblauw bareback pad, lichtblauw rijbroek, donkerblauw rijjas, twee verschillende blauwe halstertouwen als extra zekering en ga zo maar door 

(drie-en-een-halfjes, Denver pastte er helaas niet op, want mijn mega groot hoofd zat er weer eens voor
). En ja ik heb alweer sportkleding aan want ik was voor Lotje al wezen sporten
. Ik heb de dress/kleur code ook helaas niet meegekregen
Genieten!!! Lotjes nieuwe vriendinnetje staat er enorm goed op, toppertje!!!
!