Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Mijn auto krijgt een EURO3 sticker, dus oranje, terwijl hij zuiniger rijdt dan veel nieuwere diesels, dus lekker hypocriet. Dus geen kopenJe kunt gewoon parkeren op dat veld en met de bus verder. Ik heb alleen moeite met EN entreegeld betalen EN parkeergeld. Ik heb ook wel eens gewoon een plekje ergens in de stad gezocht en gewoon gewandeld. DAn betaal je niets of veel minder.
germie schreef:En waarvoor betaal je dan entreegeld? 20 jaar geleden was parkeren meestal gewoon gratis. Het is gewoon een extra inkomensbron geworden. Best jammer.
Margrietjuh schreef:Als iets mij te duur is, blijf ik lekker thuis
Zonder gekheid, het kost gewoon geld, maar ik heb met 1 van mijn beste vriendinnen zo wel een heerlijke dag uit! En daarbij kan ik als western ruiter ff heerlijk 'hands on' shoppen in plaats van online, gezien het aantal grote westernstores in (noord) Nederland zeer dun gezaaid is
ikkeniet schreef:Je koopt een mileusticker voor je auto, eenmalig. Die plak je dan rechtsvoor aan de binnenzijde op je raam.
moet je ooit een nieuw raam inlaten zetten ivm een scheur, moet je wel een nieuwe sticker aanschaffen.
Roodvos schreef:ikkeniet schreef:Je koopt een mileusticker voor je auto, eenmalig. Die plak je dan rechtsvoor aan de binnenzijde op je raam.
moet je ooit een nieuw raam inlaten zetten ivm een scheur, moet je wel een nieuwe sticker aanschaffen.
Ja, dat is wel wat gangbaar gezegd wordt. Toch hebben ze afgelopen najaar bij Autotaal Glas met aanvaardbaar succes mijn sticker weten te verwijderen en op het nieuwe raam geplakt. Hij is wel wat beschadigd, maar kleur is duidelijk en kenteken is heelhuids over gekomen en nog duidelijk te lezen. Mazzeltje...
.