setteke schreef:Kwam het paard net tegen op Sporthorses? Ging het thuis niet naar wens?
Is dat echt het zelfde paard? Dat zou wel jammer zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij 'sterk karakter' denk ik niet aan het gedrag wat dit paard vertoont. 
Cassidy schreef:Paardrijden is een dure sport. Paardenrijden is voor de meesten is het hobby, doorgaans hoeven de eigenaren er hun geld niet mee te verdienen. Een hobby waar je geen plezier aan beleefd doordat je een paard hebt gekocht wat geen match opleverd, waar je uiteindelijk met tegenzin of bibbers naartoe gaat, moet je daar dan mee doorgaan? Wat is het tijdsbestek dat iemand moet investeren in een paard voordat hij de beslissing maakt om een nieuw baasje voor hem te zoeken?
Mensen die een huwelijk aangaan, hoeven tegenwoordigniet meer bij elkaar te blijven "tot de dood ons scheidt". Scheiden mag. Is bij paarden niet anders.
Een eerlijke beslissing om een nieuw baasje voor hem te zoeken. Succes met de verkoop.

mang schreef:Als dat hetzelfde paard is vind ik de beschrijving niet netjesBij 'sterk karakter' denk ik niet aan het gedrag wat dit paard vertoont.

mang schreef:Daar zeg ik verder ook niks over, vind ik een prima beslissing en ook erg begrijpelijk. Maar de beschrijving die erbij staat is gewoon niet netjes.

mang schreef:Ik neem aan dat als hij nu 'goed' zou zijn ze hem niet te koop zetten? Als hij inmiddels weer normaal onder het zadel is maar wel consequentie nodig heeft is de beschrijving redelijk.
Ik zou persoonlijk graag willen weten met wat voor paard ik te maken heb voordat ik kom kijken en misschien wel uren onderweg ben. Ik zou me aardig belazert voelen als ik een uur rijd om te kijken naar een paard met een 'sterk karakter' en ik kom daarna die filmpjes tegen.

maralyn schreef:Mogen ze een verkoop niet zelf weten....??
Waar bemoeien mensen zich mee zeg! Sjonge jonge...
Ik bedoel, this niet jullie paard, maar hun paard en ze mogen er mee doen met wat ze willen.
En er moet wéér een discussie komen van de verkoop van dit dier?
mang schreef:Wie beweert hier dan dat het slecht is om het dier te verkopen?? Het gaat hier over de eerlijkheid in de advertentie.
Ik had zelf het dier al lang verkocht en heb er ook niks op tegen dat ze hem verkopen, maar de tekst in de advertentie zet ik gewoon mijn vraagtekens bij.