@ SRY: hoe gaat het nu met Cavella? Leuk dat je op het paard van een vriendin hebt kunnen rijden, kan me voorstellen dat het even wennen is haha. Helemaal gelijk hoor, heb 't ook helemaal gehad met sneeuw en kou, gelukkig vanaf morgen dooi!
Hier weinig nieuws, heb net weer even geshopt op het internet, pfff helemaal niet koopziek hier hoor!! Met binnenkort weer verharen in het vooruitzicht heb ik olie besteld, en dan gelijk maar een multifunctionele
verder ben ik nogal beetje serie verslaafd, stonden 13 seizoenen op m'n verlanglijstje van 10 verschillende series
niet denken dat ik dag-in-dag-uit series kijk hoor whaha maar vind het leuk om ze te verzamelen.Ik twijfel beetje of ik Mexx vierkant op ijzers ga laten zetten. Omdat ik nu meer buitenritten met hem maak, merk ik dat z'n achterhoeven nogal aan het afslijten zijn. Met alleen stap is dat niet het geval maar ik draaf ook best stukken met 'm (conditie trainen). Volgende week komt de hoefsmid dus zal het even met 'm overleggen.

En ze is chagerijnig als de pest pffff. Als ik de stal in ga, oren naar achter en stiekem bijten. Als ik haar 1 minuut geen aandacht geef, is ze alweer boos. Gister toch maar poging gedaan om haar te laten rollen in de longeerbak, rollen doet haar altijd goed, maar ik voelde met lopen naar de longeerbak al spanning. Nou ze ging meteen een plekje zoeken om te rollen, ze staat op en geeft ze een hele rodeo weg
Ik schreeuwen van neeeee en meteen er achteraan gerend en vast gepakt en meteen weer op stal gezet want vanaf toen was ze een tikkende tijdbom. Ik vraag me af wat er gaat gebeuren als ik er zaterdag weer even op ga om te kijken/voelen hoe ze loopt.....
Zo verslavend en kost zoveel geld. Heb je wel iets te kijken als je je verveeld of als het koud en vies weer is