Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
listiglistje schreef:Debbie schreef:Is dit niet op het zelfde terrein als waar Edward zit? Als ik zo die foto's zie.. hek, oprijlaan, gebouwen.. precies hetzelfde.
maar HP en EG zijn vorig jaar verhuisd, die zitten daar niet meer.
Venthe schreef:Sjonge ik heb me toch een partij spierpijn!
ben gister begonnen met 30 day shred van Jillian
alles doet zeerStraks lekker ontbijten met brinta en dan hop weer een workout
Debbie schreef:Venthe schreef:Sjonge ik heb me toch een partij spierpijn!
ben gister begonnen met 30 day shred van Jillian
alles doet zeerStraks lekker ontbijten met brinta en dan hop weer een workout
Wat houdt dat precies in? In 30 dagen strak? Echt Bootcamp?

Misschien moet ik ook eens een poging wagen! Ik zie een matje en gewichtjes liggen.. heb je die echt nodig? 
!
U2andI schreef:Ja allemaal heel leuk die stallen maar dat was nou net wat ik niet wil... :p dut zit idd op het terrein bij Edje en HP (als ik het goed heb) ik doe en HBO opleiding dus naar van die grote stallen gaan en daar een cursusje uitmesten krijgen vind ik niet bepaald interessant... Ik weet vrij weinig van de fokkerij vandaar dat ik hier heen ga en dan krijg ik alles uitgelegd enzo
_coquette_ schreef:U2andI schreef:Ja allemaal heel leuk die stallen maar dat was nou net wat ik niet wil... :p dut zit idd op het terrein bij Edje en HP (als ik het goed heb) ik doe en HBO opleiding dus naar van die grote stallen gaan en daar een cursusje uitmesten krijgen vind ik niet bepaald interessant... Ik weet vrij weinig van de fokkerij vandaar dat ik hier heen ga en dan krijg ik alles uitgelegd enzo
Bij de Dalhoeve en Van Olst krijg je geen cursusje uitmesten hoor. Daar zijn elke dag minimaal 50 merrie's + veulens die gescant/geinsemineerd/embryo transplatie of iets anders moeten worden. Daar bestaat heel je dag enkel in fokkerijfokkerijfokkerij