Mijn vader heeft voor ons tweeën een hotelletje geboekt net over de grens in Duitsland, is een klein uurtje rijden. Is misschien ook wel een optie voor mensen die nog geen slaapplaats hebben? Kamers waren echt niet duur.
Ik zit sterk te twijfelen of ik vrijdag ook zal gaan.. Ik moet dan wel met het OV, en dan kan ik er van 10 tot 3 zijn.. Dan ben ik om 6 uur thuis, moet ik eten, paard doen en dan met de auto door naar Deurne.. Ga er nog even goed over nadenken en het programma bekijken voor vrijdag!
Als er iemand trouwens interesse heeft.. Er zou vrijdag iemand met mij mee kunnen naar HE, heb 2 passé partout kaarten maar 1 wordt voor vrijdag en zaterdag gebruikt, dus op vrijdag zou er dus nog iemand mee kunnen.
Laatst bijgewerkt door Jinte op 05-09-12 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Wij komen uit Drenthe, gaan op donderdag nog naar concert van Coldplay in Den Haag, slapen in Ede (1 uur rijden vanaf Den Haag) en Ede - Deurne is ook 1 uur rijden. Hoe ver van te voren willen jullie er zijn? Op vrijdag begint het om 10 uur en wat ik wil zien om 10.30 uur. Is het dan te laat als ik we om half 9 weg gaan met het doel er om half 10 te zijn (met tijd voor parkeren, rij ingang en eventuele plaspauze van een half uur)?
Via welke wegen rij je? Zou ik mogelijk ergens tussendoor opgepikt kunnen worden op de heenweg? Terug ga ik met er OV. Betaal een vergoeding uiteraard.
Waar woon je? A28 beilen richting zwolle,apeldoorn,arnhem enz =)
Ziviaantje
Geplaatst: 05-09-12 11:12
Mocht er iemand vrijdags willen... ik heb per ongeluk 2 kaartjes voor de vrijdag gekocht (dacht dat ze vrijdag en zondag geldig waren) en ik kan vrijdags niet (of in ieder geval degene die met me mee zou gaan kan niet). Voor een klein prijsje mag je ze overnemen. PB me maar....
zo ineens en onverwacht....en zo lief ook van mijn vriend...
ik was telkens op zoek naar een super goedkoop kaartje omdat ik beetje krap bij kas zit maar toch wilt gaan...dus ik open mijn mailbox...ineens een kaartje in mijn mailbox met de tekst : "kadootje "
Ahh, jij hebt lief vriendje! Wel pinpas thuis laten en alleen geld meenemen voor toilet, anders wordt het nog duur uitje!
Jippie!! mail gehad, mag als Sjol niet goed is Toobs meenemen naar de Trail clinic. Hoop uiteraard dat mijn zonnetje mee kan, maar anders mag haar altijd aanwezige schaduw voor haar waarnemen.
Dus tot zondag!
Escada
Geplaatst: 05-09-12 13:14
Ik neem pen en papier mee en stap gewoon op iedereen af: Wat is jouw Bokt naam? * schrijft op papiertje*
ik ben het schema aan het uitwerken wat ik echt gezien moet hebben waar ik meer over wilt weten... zal ik zo het schema even plaatsen? (voor de geinteresseerde