Waar een vriendin en ik mee zouden kunnen reizen/rijden?
graag zou ik een pbtje krijgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emaartje schreef:Ik kom zaterdag ook samen met Jenny van bokt..wie heeft er nog kaartjes over?had er twee gekocht via marktplaats maar niet ontvangen
.....gelukkig had ik het geld nog niet overgemaakt anders zit je al..wat kunnen mensen toch gemeen zijn he.
.
Emaartje schreef:Ik kom zaterdag ook samen met Jenny van bokt..wie heeft er nog kaartjes over?had er twee gekocht via marktplaats maar niet ontvangen
.....gelukkig had ik het geld nog niet overgemaakt anders zit je al..wat kunnen mensen toch gemeen zijn he.
.
TinekeHorses schreef:askazita schreef:ik heb nog steeds niks gehoord hoe laat ik moet
Jij moet mee rijden met de zitcometitie?
.
Brainless schreef:Emaartje schreef:Ik kom zaterdag ook samen met Jenny van bokt..wie heeft er nog kaartjes over?had er twee gekocht via marktplaats maar niet ontvangen
.
Normaal gesproken betaal je eerst voordat de verkopers iets opsturen.