Barbara1975 schreef:Ik woon in duitsland en heb gisteren voor 5 euro de sticker op mijn nederlandse auto laten plakken gewoon bij de plaatselijke garage.
Ik denk dat je als NL-er gewoon de grens over moet rijden..even op google de voor jou dichtsbijzijnde garage waar ze ook tuv keuren en abgasmetingen doen moet opzoeken dan kan je hem zo halen voor 5 euro . Ik dacht mijn garage al aan handel te helpen door er tig te bestellen bij hem maar je moet als NL-er en duitser ook trouwens echt persoonlijk met je auto komen zodat ze je nummerbord kunnen controleren.dat nummer komt op de sticker te staan anders is deze onrechtmatig uitgegeven. degene die sticker uitgeeft is ook verantwoordelijk vandaar dat je persoonlijk moet komen. een sticker kost hier maar 5 euro en je hebt hem meteen..dus geen 13,95 en er 5 dgn op moeten wachten..echt weer nederland hoor..
Nu hebben wij een nieuwe nl auto dus die krijgen allemaal automatisch een groene sticker..voor oudere autos en diesels heb ik geen idee of je zo maar meteen een sticker meekrijgt of dat er alsnog een roetmeting gedaan moet worden..dus pin me daar niet op vast.
ik ben zoooo benieuwd..heb een hoofdstel en dekje nodig..en als ik verder wat leuks zie dan neem ik het natuurlijk mee..heb de mazzel dat ik net jarig ben geweest en een super leuk centje bij elkaar gekregen heb..dus mag mezelf lekker verwennen..als afsluiter ergens happie eten met mijn vriendin en dan hebben de mamas ook een heerlijk dagje uit gehad en kunnen we er weer ff tegenaan.
Als je in Duitsland woond mag je toch geen auto met een NL kenteken rijden?
Wij hebben met onze Duitse auto in Nederland een sticker gehaald ook voor 5,00. We hebben hem meteen meegekregen en de papieren heeft hij niet eens naar gekeken.