Woooo echt diep respect dat er toch nog mensen zijn die verder kijken! Echt heel erg goed dat je dit paardje hebt gekocht, en ik hoop dat ze snel bijkomt! Ze zal het indd veeeeeeeul beter krijgen nu!
franka75
Geplaatst: 31-07-10 01:36
ze kan weer echt paard zijn geweldig met dat z9onnetje op haar rug. btw wat heeft ze een geweldige witte kring cool
Ik heb toch echt even 2 keer moeten kijken of dat wel hetzelfde paard is als de openingspost. jeetje wat een verschil. Super gedaan!!! Veel plezier met haar in de toekomst!
Girlgamer
Geplaatst: 06-08-10 13:47
jojopaardje schreef:
12?? Ik las toch in de 20?
In de openingspost staat dat ze 12 is.
Maar ze is wel een stuk opgeknapt in vergelijking met hoe ze er in april uit zag.
jojopaardje
Geplaatst: 06-08-10 14:10
O.k. op pagina 14 staat een foto van het paardje in betere tijden. Een andere bokker herkende de merrie en moet dus al een jaartje of 20 zijn. Ik snap wel dat de pagina's zo hoog zijn opgelopen dat het haast niet meer mogelijk is eerst alles te lezen
alles gaat goed met pimber hoor. Wel is ze terug een beetje afgevallen door ons leuke weertje. Ze heeft het koud , maar we leggen haar s'nachts nu een waterdichte fleece op en daar heeft ze duidelijk geniet van.
Goed zo joh! Laat je ons snel weer wat foto's zien? Ik ben hel benieuwd hoe ze er nu uitziet!
DevonB
Geplaatst: 17-08-10 20:35
wow ik heb egt respect voor je dat je dit allemaal gewoon doet voor al die paardjes en er altijd voor ze bent. geweldig dat er toch nog zulke mensen op de wereld zijn. Ga zo door!
Wauw! Ik heb het topic gevolgd in het begin, maar toch een tijdje niet meer gekeken. De nieuwe foto's zien er echt super uit, ze is prachtig!
NatalieV1993
Geplaatst: 17-08-10 21:32
O wat errug!! Ik heb in zuid-europa wel meer paarden gezien die er slecht aan toe ware, maar kreeg tranen in me ogen toen ik deze pics zag. Een vriendin van me had in Griekenland een merry verzorgd die er ook slecht ana toe was. Qua voeding deed ze ongeveer hetzelfde als jij omschreef, en ook elke keer een kwart glaasje echte olijfolie erbij. Dat schijnt egt goed geweest te zijn omdat de darmen vanwege de ondervoeding geen peristaltische kracht meer hadden om de voedselbrij nog genoeg voor te duwen. Maar niet te veel olijlolie want dan krijgt ze diaree! Sterkte Natalie
Het is niet goed met Pimber . Gisteren kreeg ze een zware koliekaanval s'nachts. We hebben haar olie opgegoten en zware pijnstillers gegeven. Momenteel is het nog heel slecht met haar . De dierenarts is nu bij haar , maar de kans is momenteel heel groot dat we haar laten inslapen.
Ze heeft in ieder geval nog een aantal plezierige maanden gekregen. Maar , ze geeft aan dat zij niet meer verder wil en dat respecteer ik.