Vind het echt heel jammer dat ik dit jaar niet mee kon doen, maar ik had wel een heeeeel mooie reden.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
M'heem staat bekend als een zeer stoffige bak, maar het gaat kennelijk de goede kant op met dust control.
~ horen zaniken over de bodem, dus zou het nou eindelijk helemaal goed zijn? 
ik stel voor dat met een volgende show bordjes worden opgehangen zodat de a-socialen die op de tribunes stug door bleven roken zich niet kunnen beroepen op doofheid - "Is het omgeroepen? Niks gehoord!" 
Chinookje schreef:Mede daarom wil ik hier een noodkreet neerzetten.
Ik groom nu een jaar of 4 en ben er dan ook bijna alle nachten.
De sociale omgang met elkaar holt per jaar achteruit. Er wordt tot in de vroege ochtend gefeest zonder rekening te houden met de ruiters die echt serieus de NK willen rijden. Er komen steeds meer ruzies en vechtpartijen voor, gaan we ons verlagen in de westernsport en willen we graag negatief in het nieuws???
Moeten we ook de camping gaan bewaken en eventueel rode kaarten uitdelen en bij de zoveelste kaart die persoon verwijderen van de camping en deelname aan de wedstrijden? Moeten we het echt zo ver laten komen???? Ik hoop het toch niet.
Ik ben er echt we voor dat het feest op zaterdag moet blijven, maar kom zeg laten we ons als volwassenen gedragen en als de drank een verkeerde invloed op je heeft laat het dan alsjeblieft staan!
van maar ja eigen keuze om of wel te kijken of niet...

shellybelly schreef:@Niels; Het kan zijn dat dit klopt, ik zal dit nakijken. Welk onderdeel was dit?
Even een kleine opmerking: het showprogramma kan geen rekening houden met de wisseling van de leading judges (dit kan helaas niet aangegeven worden) waardoor er soms een uitslag net iets anders staat dat als je wel rekening houdt met de leading judge. Bij elk onderdeel staat ook de uitslag per judge. Bekijk deze even voordat iedereen bij mij komt melden dat het wel of niet klopt. Voor de AQHA en APHA is Butch Carse de leading judge geweest en voor de overige onderdelen is dit Simone de Geus geweest.
Het kan dus zijn dat als de scores bij elkaar opgeteld werden (scores van de scoresheets of het aantal punten ivm de deelnemers die je achter je laat) dat de uitslag dan net iets anders lijkt. Het overzicht van de Nederlandse Kampioenen geeft duidelijk de medailleverdeling weer.