Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zorbas2 schreef:Ik snap het even niet;als Javi druk zou zijn geweest wordt er gezegd dat het paard stress heeft en dan is het niet goed. Nu is Javi rustig en dan is het ook niet goed.Ik snap mensen denk ik niet
.
Nickeltje schreef:Heeft er iemand foto's gemaakt van de rassendemo van het Gelders paard vandaag of gisteren?
Mijn dikke paardje heeft namelijk meegedaan en heel stoer picknicktafels geprongen enzo, maar zou er graag een foto van willen zien...
potverdikkie schreef:Ik ben nu drie dagen op HE, en uiteraard volg ik Javi, is immers mijn paard. Ik ben enorm blij dat Annemarie met haar team exact op tijd weten te stoppen.
Ik begrijp dat er meerdere zijn die graag sensatie willen, en willen zien hoe gevaarlijk ze wel niet is.
Echter deze mensen begrijpen dus niet wat het doel is van de training van Javi.
We willen juist dat ze NIET meer dit gedrag laat zien, hoe jammer het misschien ook voor jullie is.
Juist door elke keer optijd te stoppen wordt haar positieve gedrag beloont, en leert ze dat aanvallen niet de beste manier is.
Ik weet niet wat ze vandaag gaan doen, maar ik hoop dat het weer zo rustig en mooi gaat als de afgelopen dagen.
Voor diegeen die zeggen dat Javi niet gevaarlijk is is, die hebben niet goed gekeken.
Als je goed naar haar lichaamstaal kijkt, zie je duidelijk dat ze ook gisteren een paar keer flink op het punt heeft gestaan om uit te halen, cq aan te valllen. echter door optijd te stoppen werd dit voorkomen. jammer voor de senatie, zeer goed voor Javi.
En het gaat tenslotte om Javi, en niet om jullie ogen.
Ze is hier niet voor niets, en ik ben blij dat het zo goed gaat.
Daarnaast kan de hele discussie over dat Javi dit niet aankon direct de prullebak in, en de argumenten dat het alleen om commercieel belangen gaat ook.
Vrijdag heeft ze nog wel een paar keer uitgehaald, zaterdag niet en hoop vandaag ook niet.
Rooow schreef:Ik ben gisteren met 2 vriendinnen geweest voor de eerste keer. Ik vond het echt een geslaagde dag!
De freestyle therapie voor kinderen vond ik erg mooi om te zien en Jean Francois Pignon heeft echt indruk gemaakt.
Jammer dat er geen stands waren met caps, thermolaarzen enzo, want die heb ik nu net nodig:P
Bizzybijtje schreef:Rooow schreef:Ik ben gisteren met 2 vriendinnen geweest voor de eerste keer. Ik vond het echt een geslaagde dag!
De freestyle therapie voor kinderen vond ik erg mooi om te zien en Jean Francois Pignon heeft echt indruk gemaakt.
Jammer dat er geen stands waren met caps, thermolaarzen enzo, want die heb ik nu net nodig:P
Die was er wel??