Horse Event 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Larissa2

Re: Horse Event 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:07

wij gaan nu ook!!! doeidoei

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:24

Ik snap het even niet;als Javi druk zou zijn geweest wordt er gezegd dat het paard stress heeft en dan is het niet goed. Nu is Javi rustig en dan is het ook niet goed :? .Ik snap mensen denk ik niet ;) .

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:33

Zorbas2 schreef:
Ik snap het even niet;als Javi druk zou zijn geweest wordt er gezegd dat het paard stress heeft en dan is het niet goed. Nu is Javi rustig en dan is het ook niet goed :? .Ik snap mensen denk ik niet ;) .

Ik zeg niet dat het niet goed is als ze rustig is, maar daardoor kwam het hele gebeuren vrij overdreven op mij over. Zoals ik ook al zei ben ik niet objectief want ik ben geen fan van Annemarie.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:39

Het was erg leuk.. ! ik was diegene met een geblokt roze blousje. volgend jaar ben ik er weer !

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 10:13

Ik vond het erg leuk, had van sommige clinnics wel meer verwacht.

Ik wou graag kijken naar die klinic ''voelt je paard zich prettig met zijn zadel''.

dat was echt een slechte clinnic en 1 paard stond daar voor jan met de korte achterneem, want die is helemaal niet aan
de beurt gekomen.

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 10:23

Ik ben gisteren geweest en ik vond het erg leuk en mooi om te zien. Helaas niet alles kunnen zien want het programma was zeer uitgebreid. En nu de 350 foto's die ik gemaakt heb uitzoeken ;)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 10:26

Wat vond ik gisteren die laatste show geweldig met die pignon, wauw.
Verder vond ik het jammer dat er geen kraam ston met menspullen en karren.
En weinig western.
Heel intresant en veel tijd doorgebracht in plein paard, met de echte longen, darmen enz.
Javi heb ik hierdoor helaas gemist.
Het enigste waar ik me echt aan erger is dat je ook gewoon moet betalen voor de plee en ook nog 30 cent.
Maar ik vond het toch weer heel erg geslaagd dit jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 10:42

Ik zit weer op mn plekkie, dr lopen aardig wat mensen. Word een druk dagje!

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 10:44

Veel plezier!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:16

Ik ben nu drie dagen op HE, en uiteraard volg ik Javi, is immers mijn paard. Ik ben enorm blij dat Annemarie met haar team exact op tijd weten te stoppen.
Ik begrijp dat er meerdere zijn die graag sensatie willen, en willen zien hoe gevaarlijk ze wel niet is.
Echter deze mensen begrijpen dus niet wat het doel is van de training van Javi.
We willen juist dat ze NIET meer dit gedrag laat zien, hoe jammer het misschien ook voor jullie is.
Juist door elke keer optijd te stoppen wordt haar positieve gedrag beloont, en leert ze dat aanvallen niet de beste manier is.
Ik weet niet wat ze vandaag gaan doen, maar ik hoop dat het weer zo rustig en mooi gaat als de afgelopen dagen.
Voor diegeen die zeggen dat Javi niet gevaarlijk is is, die hebben niet goed gekeken.
Als je goed naar haar lichaamstaal kijkt, zie je duidelijk dat ze ook gisteren een paar keer flink op het punt heeft gestaan om uit te halen, cq aan te valllen. echter door optijd te stoppen werd dit voorkomen. jammer voor de senatie, zeer goed voor Javi.
En het gaat tenslotte om Javi, en niet om jullie ogen.
Ze is hier niet voor niets, en ik ben blij dat het zo goed gaat.
Daarnaast kan de hele discussie over dat Javi dit niet aankon direct de prullebak in, en de argumenten dat het alleen om commercieel belangen gaat ook.

Vrijdag heeft ze nog wel een paar keer uitgehaald, zaterdag niet en hoop vandaag ook niet.

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:17

Hoii,,
Ben gister geweest.
Was echt geweldig :D
Nog een paar keer bij de bokt lounge geweest
Ik kwam tijdens Tim Lips binnen vallen, samen met een vriendin met die 2 kleine pony's :P

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:25

Ben er nu ieder veel plezier de rest van de dag. :+

Joliinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:31

wij zijn er nu :D veel plezier iedereen :+

LadyLaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:33

En ik ben er nu met Joliinee en Marcella! :+
Het is echt super gezellig hier!

Rooow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:34

Nickeltje schreef:
Heeft er iemand foto's gemaakt van de rassendemo van het Gelders paard vandaag of gisteren?
Mijn dikke paardje heeft namelijk meegedaan en heel stoer picknicktafels geprongen enzo, maar zou er graag een foto van willen zien...

Ik heb wel gekeken, maar geen foto's gemaakt. Een vriendin van me volgens mij wel, zal het haar als ik haar zie eens vragen..
Wel gaaf toen je over die picknicktafel heen sprong zeg!!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:40

potverdikkie schreef:
Ik ben nu drie dagen op HE, en uiteraard volg ik Javi, is immers mijn paard. Ik ben enorm blij dat Annemarie met haar team exact op tijd weten te stoppen.
Ik begrijp dat er meerdere zijn die graag sensatie willen, en willen zien hoe gevaarlijk ze wel niet is.
Echter deze mensen begrijpen dus niet wat het doel is van de training van Javi.
We willen juist dat ze NIET meer dit gedrag laat zien, hoe jammer het misschien ook voor jullie is.
Juist door elke keer optijd te stoppen wordt haar positieve gedrag beloont, en leert ze dat aanvallen niet de beste manier is.
Ik weet niet wat ze vandaag gaan doen, maar ik hoop dat het weer zo rustig en mooi gaat als de afgelopen dagen.
Voor diegeen die zeggen dat Javi niet gevaarlijk is is, die hebben niet goed gekeken.
Als je goed naar haar lichaamstaal kijkt, zie je duidelijk dat ze ook gisteren een paar keer flink op het punt heeft gestaan om uit te halen, cq aan te valllen. echter door optijd te stoppen werd dit voorkomen. jammer voor de senatie, zeer goed voor Javi.
En het gaat tenslotte om Javi, en niet om jullie ogen.
Ze is hier niet voor niets, en ik ben blij dat het zo goed gaat.
Daarnaast kan de hele discussie over dat Javi dit niet aankon direct de prullebak in, en de argumenten dat het alleen om commercieel belangen gaat ook.

Vrijdag heeft ze nog wel een paar keer uitgehaald, zaterdag niet en hoop vandaag ook niet.

Ik hoef niet te zien hoe 'gevaarlijk' ze wel niet, gevaarlijke paarden kan ik overal zien. Maar ik zag een pony die uitermate rustig was en af en toe de oren in de nek lag en that's it. Dus i.m.o is dit paard wel commercieel uitgemolken, terwijl er in wezen niks te zien was. Ik ben bekend met de wijze van mevrouw van der Toorn en heb ook het effect gezien op andere paarden. Maar op dit paard was niks te zien want ze stond erbij alsof het niks was.

Rooow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:48

Ik ben gisteren met 2 vriendinnen geweest voor de eerste keer. Ik vond het echt een geslaagde dag!
De freestyle therapie voor kinderen vond ik erg mooi om te zien en Jean Francois Pignon heeft echt indruk gemaakt.
Jammer dat er geen stands waren met caps, thermolaarzen enzo, want die heb ik nu net nodig:P

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:53

Ik ben er nu ook samen met mijn vriend :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 12:02

Rooow schreef:
Ik ben gisteren met 2 vriendinnen geweest voor de eerste keer. Ik vond het echt een geslaagde dag!
De freestyle therapie voor kinderen vond ik erg mooi om te zien en Jean Francois Pignon heeft echt indruk gemaakt.
Jammer dat er geen stands waren met caps, thermolaarzen enzo, want die heb ik nu net nodig:P

Die was er wel?? :+

Rooow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 12:04

Bizzybijtje schreef:
Rooow schreef:

Die was er wel?? :+

Ik heb 1 stand met caps gezien en geen thermolaarzen, maar blijkbaar niet goed gekeken dan :+

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 12:24

Ik ben gisteren geweest, en het was een super dag.
Ga volgend jaar zeker weer!

(als je als bokker gereden hebt moet je maar even pben misschien heb ik dan nog fotos!)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 12:34

Hèhè, iemand wilde een kaartje van HE in de pendelbus verkopen omdat ze een kaart TEVEEL HAD! Maf persoon, had 'm dan gehouden, dan kon je ZONDAG ook nog! (weinig kans dat die persoon dit leest... :D)

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 12:49

Ik ben gisteren naar horse event geweest. Ik heb een ontzettend leuke dag gehad. Soms ook weer aardig wat opgestoken. Jammer dat één dag eigenlijk te kort is. Ik heb veel dingen gemist, die ik ook wel had willen zien. Maar ja, wat ik had gezien vond ik wel erg leuk.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:07

Ik ben vrijdag naar Horse Event geweest en ik vond het een geslaagde dag. :j Erg veel gezien en geleerd. Helaas heb ik niet Pignon kunnen zien, wel de clinic maar dat vond ik door het vertalen niet erg boeiend. Ik vond die Shuttle service ook erg goed geregeld, heen en terug konden we zo instappen en stonden we met 5 minuten op het station.
Ik las een paar pagina's terug over een vreselijke stank, ik kreeg bij de Paardensport hal bijna geen adem omdat daar een soort van gaslucht hing? Bij de ingang naar de piste was dat. Dat was echt geen kippenstront. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:08

MissBambi schreef:
Ik ben er nu ook samen met mijn vriend :+

Met De_Rick toch?