Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inge_1986 schreef:Is er een programma boekje en een plannetje over waar alle winkelstandjes staan?
Of moet je dat van thuis afprinten? Want ik heb geen printer hier...
Kijk er echt naar uit, ik ga morgen
Cowgirl schreef:Mijn dagje equitana is helemaal is de soep gelopen.
Was om 7 uur vertrokken en stonden bij beverwijk al dik 3 kwartier in de file en vervolgens hebben we nog eens 2x een ruim een half uur file gehad.
In duitsland ging het wel redelijk maar bij essen reed ik helemaal verkeerd, ik kon nergens een bord Equitana vinden en zat ineens in Borchem(of zoiets). Weer omdraaien en vervolgens door wegwerkzaam heden bijna uur file. Uiteindelijk was het al half 12...was ik helemaal stuk en ben toen terug naar huis gegaan.
Dat ik enorm baal is nog zacht uitgedruk..2 jaar terug moest ik ook al afhaken vanwege een hernia en nu kostte het me ook al moeite om vrij te regelen en dan krijg ik dit ook nog![]()
![]()
Het eerste wat ik van mijn volgend salaris ga kopen is een tomtom....dit wil ik nooit meer.
ollie1 schreef:Inge_1986 schreef:Is er een programma boekje en een plannetje over waar alle winkelstandjes staan?
Of moet je dat van thuis afprinten? Want ik heb geen printer hier...
Kijk er echt naar uit, ik ga morgen
Bij de ingang kan je een plattegrondje halen (infobalie) wij hadden zo'n magazine voor 1 euro gekocht en daar stond ook in in welke hal wat was.
_Micha_ schreef:ladypaard: ehm even goed denken hoor, het was ergens bij 9.1 of 8.1 boven volgens mij 8.1 achteraan, maar weet ik niet zeker in iedergeval heb je de hypo stand boven en dan loop je daar de buitesterij af, en dan heb je op een gegeven moment een stand met alleen maar schapen vellen enzo, is een niet duitse man.
Je kan het niet missen!
Esther28 schreef:Goedemorgen dames,
Ik ben van plan om morgen (een soort van ongepland) te gaan.
Kan iemand mij vertellen hoelang het ong. rijden is vanaf zuid holland en waar het precies is (straatnaam enz)?
En kan je je kaarten daar ter plaatse kopen of alleen via i-net bestellen?
Evt. hebben zij nog 1 plaats vrij in de auto(moet k nog even met mn man overleggen, maar neem aan dat dat geen probleem is)