hanny_jelke schreef:ik zie ook nog niks bij ARD en ook niet bij ZDFOp ZDF word helaas niets uitgezonden
SaskiaKur schreef:ThePast03 schreef:ARD begint op 3.10 uur met dressuur. Nu zijn daar twee oude heertjes op te zien bij mij.Ja dacht ook dat het 2.50 wasIs veranderd naar 03.10 volgende de website van ARD
Balen, nu missen we wel Laura Bechtolsheimer ! Had haar graag zien rijden.Maakt Isabell er een potje van pritzzz ?
ThePast03 schreef:Cayenne schreef:Ik mis nog steeds Ulla en Rusty Ik mis Nicole met Rembrandt nog altijd. Dan moet ik wel erg ver terug
Isabell is zelf gespannen, daardoor geen fijn beeld. Hij stopte net ook even met piafferen en er ging iets fout in de pirouette.
SaskiaKur schreef:ThePast03 schreef:ARD begint op 3.10 uur met dressuur. Nu zijn daar twee oude heertjes op te zien bij mij.Ja dacht ook dat het 2.50 wasik dacht dat ook.ach ja dan doe ik het zolang met jullie cometaar
Misschien dat ARD eerst de andere ruiters laat zien? Kan me niet voorstellen dat ze Isabelle niet uitzenden...
SaskiaKur schreef:Misschien dat ARD eerst de andere ruiters laat zien? Kan me niet voorstellen dat ze Isabelle niet uitzenden...Hele grote kans dat je eerst alle Duitse deelnemers gaat zien voordat ze echt live gaan.