Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
danifur schreef:Gaat er toevallig nog iemand van hier naar de midden beemster 21 juli?
jij ook neem ik aan
met een 4 of 5 jarige?
alleen wel laag gepunt in Veghel, heel weinig 4 jarigen door! Zelf had ik 59,5 pnt maar vond zelf dat ze fijn liep en was er blij mee! Tuigpaarden enz. deden dr niks...

)
! liliputter schreef:Pavo cup was een leuke ervaringalleen wel laag gepunt in Veghel, heel weinig 4 jarigen door! Zelf had ik 59,5 pnt maar vond zelf dat ze fijn liep en was er blij mee! Tuigpaarden enz. deden dr niks...
Dus gaan gewoon weer trainen en ben blij dat ik mee gedaan heb
Ik weet niet wat ze op de Pavo willen zien hoor..kell_gino schreef:liliputter schreef:Pavo cup was een leuke ervaringalleen wel laag gepunt in Veghel, heel weinig 4 jarigen door! Zelf had ik 59,5 pnt maar vond zelf dat ze fijn liep en was er blij mee! Tuigpaarden enz. deden dr niks...
Met die merrie uit je profiel???Ik weet niet wat ze op de Pavo willen zien hoor..
Ze word beste merrie op een keuring, haalt onwijs hoge punten voor haar gangen. Is een plaatje om te zien. En dan zulke lage punten? Dat vind ik een beetje tegenstrijdig..
Nog zo'n verhaal wat ik erg raar vind.. Winston, veulenkampioen van nederland, en dan ook laag eindigen in heerjansdam. Eerst word een paard de hemel in geprezen omdat het zo'n geweldig paard is wat een absolute topper gaat worden. En dan op de PAVO word hier niks aan terug gezien.
Zo laag had ik ook niet verwacht... Mijn paard had iets groter en langer mogen zijn maarja... Op elk paard is iets aan te merken. Maar ben dik tevreden hoor
liliputter schreef:Pavo cup was een leuke ervaringalleen wel laag gepunt in Veghel, heel weinig 4 jarigen door! Zelf had ik 59,5 pnt maar vond zelf dat ze fijn liep en was er blij mee! Tuigpaarden enz. deden dr niks...
Rachelll schreef:danifur schreef:Gaat er toevallig nog iemand van hier naar de midden beemster 21 juli?
ja ikjij ook neem ik aan
met een 4 of 5 jarige?
asjemenou schreef:liliputter schreef:Pavo cup was een leuke ervaringalleen wel laag gepunt in Veghel, heel weinig 4 jarigen door! Zelf had ik 59,5 pnt maar vond zelf dat ze fijn liep en was er blij mee! Tuigpaarden enz. deden dr niks...
Er waren 13 vierjarige door!!
Ik vind het nogal.
adnil35 schreef:Weet iemand toevallig door wie de foto's zijn gemaakt in Veghel?
Ben ik helemaal vergeten te vragen namelijk.... (A)
thinkaboutit schreef:heb een paar errug leuke paarden gezien in sevenum!!!
Al ben ik qua uiterlijk gecharmeerd van de nr 2 van de 5jarige, mooie merrie vind ik dat
thinkaboutit schreef:ik heb m ongetwijfeld gezien, stond om kwart voor 9 er al te kijken. maar durf zo niet te zeggen welke dat zou zijn geweest.
mocht die door?
een paard die ik erg gaaf vond was er een die genoeg punten had maar niet door mocht naar ermelo omdat die (ik geloof) een duits papier heeft. maar super mooie en gave bok. was n 5 jarige.
vond dat trudi houwen ook een goede had!!
kell_gino schreef:liliputter schreef:Pavo cup was een leuke ervaringalleen wel laag gepunt in Veghel, heel weinig 4 jarigen door! Zelf had ik 59,5 pnt maar vond zelf dat ze fijn liep en was er blij mee! Tuigpaarden enz. deden dr niks...
Met die merrie uit je profiel???Ik weet niet wat ze op de Pavo willen zien hoor..
Ze word beste merrie op een keuring, haalt onwijs hoge punten voor haar gangen. Is een plaatje om te zien. En dan zulke lage punten? Dat vind ik een beetje tegenstrijdig..
Nog zo'n verhaal wat ik erg raar vind.. Winston, veulenkampioen van nederland, en dan ook laag eindigen in heerjansdam. Eerst word een paard de hemel in geprezen omdat het zo'n geweldig paard is wat een absolute topper gaat worden. En dan op de PAVO word hier niks aan terug gezien.
en idd van winston ook niet...die is ook al zo ruig