Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het gaat over 3 dagen dooien 

toen zijn we begonnen met lessen bij Maarten van Stek (coach MacRider team). Ik was compleet lamgeslagen haha, alles wat ik wist van paardrijden moest ik snel vergeten en alles weer vanaf het begin af aan leren en opbouwen. Ik heb nog flink wat afgezwoegd de eerste lessen, Mexx was namelijk vreselijk tegen het been en dat moest er eerst eens uit. Zo heb ik de lessen van Maarten erg genoten en vooral ontzéttend veel geleerd
ook Mexx gaat echt steeds beter, en tot de dag van vandaag krijgt ie elke keer weer meer plezier in het werken in de bak. Echt bijzonder want hij heeft in het begin 2 jaar geleden echt als een enorme zuurpruim de bak rond gelopen..
het tegen het been is er zowat uit nu, de reactie zijn we nu nog aan het verscherpen.
en dat blijft genieten.
Mexx was eigenlijk van begin tot eind vrij stabiel in de aanleuning, leuk schakelwerk gedaan, overgangen geoefend, wisselen van hals-hoofdhouding, rechtstellen in galop (hij gooit linksom z'n kont van de hoefslag) en stelling/buiging. Ik hoop dat de proefles ook goed gaat bevallen! 
hup hond mee *een hele blije hond*
en naar huis, hele weg heeft ze gejankt en thuis was ze nog hyper!

wel jammer van het prijskaartje, maar gelukkig heeft hij wel lekker wstm binnen gezeten.

ik hoop dat je proefles ook fijn gaat!
poeh moest hard werken! King heeft soms wel is met aanspringen dat hij een bok geeft, hup opnieuw moet ik dan. Duurt altijd weer even voor ik galoppeer want hij wil dan graag altijd hard en weer aangalopperen. Daar wordt je soms wel zat van hoor
maaar hij heeft zich verder keurig gedragen! De aanleuning wordt steeds beter en mijn instructrice zei dat we met sprongen vooruit gaan! Jippie!!
ben zo trots op mijn kleine grote vent, nog maar 5 maand onder het zadel!
Leuk dat je naar Egypte gaat!
En fijn dat je proefje redelijk ging. Wat zei de dokter over je neus?
Mooi dat het rijden zo goed gaat.
Kan me voorstellen dat je ontzettend bent geschrokken! Gelukkig is ze weer thuis 
Hier betaal je minstens het dubbele...

superschattige foto's zo de hondjes bij elkaar.
en dat je zo lekker gelest hebt. Spannend hoor wellicht straks nog een paardje erbij.
lekker hoor vroeg klaar zijn en verder niets aan je hoofd na het leren.
toch sneller dan ik dacht. Heb wel gelachen om die sukkel hoor, bussen en ander groot verkeer zeer dichtbij kijkt ie niet van op, maar een kartonnen doosje langs een weggetje
dat wel WELLL lévensgevaarlijk! Of een tasje in de berm!
-heel verhaal, maar fijn dat je nu iemand hebt gevonden die je ook echt goed les geeft.
?
paar lange dagen gehad. Had een training van mijn werk in Brussel, is altijd weer pittig 
wat fijn dat het zo goed gaat met jullie nu
dat wordt steeds beter en beter!
Wat een geluk dat het hondje weer terug is en dat hij niks mankeert.