moonforever schreef:Marika: Ik kon niet met bit rijden vanwege wond in ze mond door bit ofzo....???
Hij heeft nog nooit zo ontspannen gelopen en nog nooit zo moe normaal had die zoveel engerie over na rijden en dribbelen altijd.. en nu met lange teugel Bitloos zelfs buite gereden en heerlijk in de bak dan kies ik voor zijn geluk want hier geniet die meer van dan de wedstrijden & Dressuur
Ik snap hem, ergens wel jammer maar plezier houden is toch wel het aller belangrijkst! Zowel voor jou als voor je paardje..

Je hebt inderdaad wel bitloos wedstrijden maar die zijn er nog lang niet zoveel, lastig om die in de buurt te vinden volgens mij.
Snowylover wauw wat een prachtig dier!! Welkom!

DromenLies hier net zo met de 27e, gaan dan debuteren, maar kan bar weinig qua training nu, beetje stap ritje en heel misschien als de bak vandaag er goed genoeg bij ligt dat we een drafje kunnen doen. Maar echt fanatiek eraan word hem niet, wil wel heel graag gewoon gaan die dag maar als ik eerlijk ben heb je er eigenlijk ook weinig aan wanneer je amper getraint hebt, hoewel het natuurlijk wel weer goed voor de ervaring is.
FairLady en hoe ga ik jou herkennen dan?

Wel lastig inderdaad, zadel waar je zelf niet in kan zitten maar perfect ligt, maar zo te lezen is dat nu helemaal opgelost!
Het aftellen naar je nieuwe zadel kan beginnen.. 
Leuke foto's madelein, vind het er zo van de fotos niet slecht uit zien. Wel jammer dat ze zo wazig zijn..
Cor gefeliciteerd!! Super punten zeg en foto ziet er ook zeker niet slecht uit!

Ik wissel wijken overigens ook heel erg af van elkaar, ga er tal variaties op verzinnen zodat ie leert te 'wachten' en niet zelf al vooruit gaat denken en doen.
Ruiterfitheid, hot item! Ik zit zelf nog vol aan de studie, nu met stage erbij lange dagen, rijd dan nog paarden in en daarna rijd ik m'n eigen dan nog. Ben blij als ik 's avonds om half 11 op de bank kan ploffen, dus echt veel aan ruiterfitheid buiten het paardrijden om doen red ik gewoon niet hoewel ik het wel zou willen. Overigens heb ik 1 avondje 'vrij' in de avond en probeer dan altijd te gaan zwemmen.

Overigens vraag ik ook om bevestiging bij het opsturen van dat formulier, weet ik het zeker dat ie goed overgekomen is en weet ik ook of ik op de lijst sta ja of nee. Heb tot nu toe ook netjes van alles bevestiging terug gehad, eentje dan dat ik helaas niet op de lijst sta maar wachtlijst dus dat is nog even afwachten.

En super bedankt voor de reacties op mijn outfit!!
Vind hem zelf toch wel erg gewaagd, maar ook wel super gaaf staan haha! 

en dat ik er nog niet mee gestart had.