Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simyo schreef:Martine, oke bedankt voor je antwoord! Dat is wel fijn! Wat voeren de meesten mensen daar gemiddeld? wel wat meer als normaal lijkt me of niet?
Extra betalen voor hooi, dat gaan mijn ouders nooit doen, wij halen het hooi van eigen land af, dus dan neem ik wel een extra baaltje mee! Alleen kun je dat daar ook ergens kwijt? want ik heb daar geen trailer staan waar ik spullen in kan leggen.
das weer anders dan een kwpn er van 1,75! 

MartineC1711 schreef:Ja dat kan, je kunt het dan voor de stal klaarzetten. Volgens mij willen ze het dan wel in doosjes hebben, dus niet je hele voerkist

Yvie_Juudje schreef:MartineC1711 schreef:Ja dat kan, je kunt het dan voor de stal klaarzetten. Volgens mij willen ze het dan wel in doosjes hebben, dus niet je hele voerkist
Ik raad wel aan om het inderdaad zelf al in bakjes te doen. Het gaat helaas vaak fout met voertonnen.
Dan word TOCH het voer van de KNHS gevoerd, met als gevolg dat ik zieke en extreem hete pony's heb meegemaakt.
En dat is echt NIET grappig!
De hoeveelheid hooi kan je ook zelf aangeven.
Als je niets zegt krijgen ze 1 plak, zeg je "extra" dan krijgen ze er 2

Fee_ schreef:Mesten moet je zelf doen. Word wel elke dag nieuw stro in de stal gelegd. Voeren word gedaan.
Vegen doen de mensen die corvee hebben. Je krijgt een rooster en daar staat op wanneer je stal of keukencorvee hebt. Ik had afgelopen jaar 2x 's ochtends stal corvee, dan veeg je met je lesgroepje en nog een lesgroepje de stalgangen nadat er gevoerd is.
Met keukencorvee moet je de kantine schoonmaken en stofzuigen en alle borden etc. afwassen.
maar ik veeg me thuis al de armen van 't lijf, loop m'n benen af en mest uit als of het een lieve lust is dus imo heb ik wel graag een weekje echt 'vakantie' met paard (dus zonder corvee)
) Yvie_Juudje schreef:MartineC1711 schreef:Ja dat kan, je kunt het dan voor de stal klaarzetten. Volgens mij willen ze het dan wel in doosjes hebben, dus niet je hele voerkist
Ik raad wel aan om het inderdaad zelf al in bakjes te doen. Het gaat helaas vaak fout met voertonnen.
Dan word TOCH het voer van de KNHS gevoerd, met als gevolg dat ik zieke en extreem hete pony's heb meegemaakt.
En dat is echt NIET grappig!
De hoeveelheid hooi kan je ook zelf aangeven.
Als je niets zegt krijgen ze 1 plak, zeg je "extra" dan krijgen ze er 2
Hoe komen jullie er bij dat je extra zou moeten betalen voor meer hooi?? Dat is helemaal niet waar...!
UMayDream schreef:Fee_ schreef:Mesten moet je zelf doen. Word wel elke dag nieuw stro in de stal gelegd. Voeren word gedaan.
Vegen doen de mensen die corvee hebben. Je krijgt een rooster en daar staat op wanneer je stal of keukencorvee hebt. Ik had afgelopen jaar 2x 's ochtends stal corvee, dan veeg je met je lesgroepje en nog een lesgroepje de stalgangen nadat er gevoerd is.
Met keukencorvee moet je de kantine schoonmaken en stofzuigen en alle borden etc. afwassen.
Oef, om eerlijk te zijn.. Ik hoop dat ik nu niet verwend klinkmaar ik veeg me thuis al de armen van 't lijf, loop m'n benen af en mest uit als of het een lieve lust is dus imo heb ik wel graag een weekje echt 'vakantie' met paard (dus zonder corvee)
Ik ga er nog 's even goed over nadenken.![]()
(ik hoop dat ik nu niet iedereen over me heen krijg, echt, ik ben niet te beroerd om te werken maar voor zo'n weekprijs.. kom op)