Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lienbono schreef:Mandy92 schreef:Ik ben 1 van de weinige zonder lijstje?
Ik heb er ook geen. Neem gewoon een budget mee, als het op is, is't gedaan
Evony schreef:Leuk een topic
Ik ga dit jaar hopelijk ook weer.
Heb zelf een kortlijstje:
-chaps ariat
- himalaya liksteen
- calrei bandages/onderlappen
- roeckl handschoenen
- kingsland rijbroek
_MG schreef:Ik heb vandaag te horen gekregen dat we definitief gaanMet een hele groep van stal, reuze gezellig!
Hier ook niet echt een lijstje, hoewel ik wel nog op zoek ben naar een plastron + speld en eventueel haartje, en nieuwe ariat stalschoenen. Echter geen 'must' op daar te kopen, gezien ik ze hier ook redelijk goedkoop kan krijgenik neem overigens wel ruim genoeg geld mee, want ik vind altijd wel iets leuks voor mijn paard haha. Arm beest heeft alles al in meervoud, maar ach.. ik werk er hard genoeg voor zeg maar
furyke schreef:_MG schreef:Ik heb vandaag te horen gekregen dat we definitief gaanMet een hele groep van stal, reuze gezellig!
Hier ook niet echt een lijstje, hoewel ik wel nog op zoek ben naar een plastron + speld en eventueel haartje, en nieuwe ariat stalschoenen. Echter geen 'must' op daar te kopen, gezien ik ze hier ook redelijk goedkoop kan krijgenik neem overigens wel ruim genoeg geld mee, want ik vind altijd wel iets leuks voor mijn paard haha. Arm beest heeft alles al in meervoud, maar ach.. ik werk er hard genoeg voor zeg maar
wanneer gaan jullie?
fotograferen mag, maar alleen voor eigen gebruik. heb ik ergens gelezen.
romylovegino schreef:volgens mij wel toch ?