Terwijl ik dat zeg, twittert Wust: Ireen Wust @Ireenw Heerlijk weer ouderwets genieten en trainen op de fiets met 'buuf ' alias @dedeut!! #oudetijdenherleven!!
Anoniem
Geplaatst: 29-07-12 14:45
Schaatsen... op noren haal ik mezelf altijd onderuit
Ben motorisch gestoord
SplashIsLief
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-12 14:45
Joolien schreef:
Marianne weer bijgehaald, nu Ellen weer weg.
Marianne hoeft ook nog niet echt. Tijd zat.
SplashIsLief
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-12 14:45
Lente schreef:
Ben motorisch gestoord
Ik vond vooral het ijs zo glad op noren (Ik was buiten ijs gewend of als er veel kinderen op de ijsbaan staan)
Needje
Geplaatst: 29-07-12 14:46
Is er ergens een overzichtje wat op welke stream van ES getoont wordt? Want ik ben die reclame wel een beetje zat die je eerst krijgt als je een andere stream aanklikt.
Anoniem
Geplaatst: 29-07-12 14:47
Ik deed op kunstschaatsen een minuut of 5 over een rondje op de Jaap Edenbaan... buitenom
Was ik wel een jaar of 10 hoor
Anoniem
Geplaatst: 29-07-12 14:47
SplashIsLief schreef:
Lente schreef:
Ben motorisch gestoord
Ik vond vooral het ijs zo glad op noren (Ik was buiten ijs gewend of als er veel kinderen op de ijsbaan staan)
SplashIsLief
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-12 14:47
Lente schreef:
Ik deed op kunstschaatsen een minuut of 5 over een rondje op de Jaap Edenbaan... buitenom
Bij kano-en moeten ze tussen de groene poortjes door en draaien om de rode paaltjes. Ze mogen daarbij de paaltjes niet aanraken anders krijg je strafseconden.
Schaatsen, ook niet mijn talent helaas. Lijkt me erg leuk om te kunnen. Ik heb het nooit zo geleerd, afgelopen winter op natuurijs een beetje gestunteld met kunstschaatsjes... Ik ga nog wel eens wat lesjes nemen.
SplashIsLief
Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-12 15:00
Jiwa schreef:
Schaatsen, ook niet mijn talent helaas. Lijkt me erg leuk om te kunnen. Ik heb het nooit zo geleerd, afgelopen winter op natuurijs een beetje gestunteld met kunstschaatsjes... Ik ga nog wel eens wat lesjes nemen.
Is best leuk maar wel lastig Dat diep zitten is echt horror. (vond ik)