Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GeNeRaAlTjE schreef:Ik heb een opdracht op school die ik moet maken en dat is deze:
Bespottelijk! Dat vonden de tijdgenoten van Jenner. Want dat deed je toch niet, iemand inenten met iets van koeien? En dan maar hopen dat het hielp tegen pokken. Veel tijdgenoten van Jenner hadden grote twijfels. De kranten speelden daar op in. Er verschenen spotprenten. De ingeënte 'stakkers' werden soms zelfs met horens en hoeven afgebeeld.
Stel je voor dat je een tijdgenoot van Jenner ben. Teken zelf zo'n spotprent waarmee je zijn ontdekking belachelijk maakt en inspeelt op de angst van de onwetende lezer.
Toen vroeg ik dus.. of dat dit ook met de computer mocht.. en dat mocht(volgens mij was ie heel benieuwd hoe ik dat dat kon
) Maar nou wou ik vragen of een paar van jullie ook iets willen maken. Dan kan ik de mooiste uitzoeken (natuurlijk maak ik het zelf ook hoor
). En als het kan een beetje snel.. niet dat ie morgen af moet zijn.. maar wel binnen een maand als het kan? Alvast Bedankt!!
xxxjuss Marieke
Ebene schreef:Wil iemand wat moois van me Toverbal maken?
http://groups.msn.com/xpaardewereldx/toverbalkimhaarponnytje.msnw
![]()
Liesje_Lover schreef:
Voor jou Nani, vind je hem leuk?
yvetje"]
Rainie is echt de beste hier op creatief met foto! (voor mij dan ) Nogmaals bedankt rainie!!!!
[/quote]![]()
Graag gedaan![]()
[quote="xtostarlight"]
Rainie, echt super gedaan!
[/quote]
Dankje
[quote="NaNi schreef:ps: rainie.. nou jah.. eigenlijk iedereen wel hier.. HOE maak je zulke gave gevallen?? tenminste.. met welk programma? want ik heb photoshop elements en mij lukken dat soort dingen echt niet.. Kus!
Relliej schreef: