Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

welshfan97 schreef:Even een vraagje;
Ik wil graag mee gaan doen aan week 10 (M/Z dressuur), maar in het weekend dan zijn de regio kampioenschappen. Nu wilde ik dus misschien meedoen aan allround maar dan in een andere week (de datem weet ik nog niet aangezien ik samen met iemand anders ga, die gaat allround doen)
Nu vroeg ik me af zijn er behalve het aantal dressuur lessen (een
minder bij allround) en sping/crosslessen (een meer bij allround) ook nog andere verschillen (bijvoorbeeld instructeurs en avondactiviteiten zoaps clinics)? Lukt het ook om bij allround goed op niveau te worden ingedeelt? Ik rij namelijk Z1 en de meeste M of Z ruiters gaan naar week 10.
Welke week zouden jullie kiezen MZ dressuur of allround? Ik vindt springen en cross leuk om te doen, maar wil het liefst de nadruk leggen op dressuur.
En hoe doen jullie dit met betrekking tot de kampioenschappen? Tevens is de regio kampioenschappen ook de selectie voor het rabotalentenplan, waar ik heeeeeel graag bij zou willen
welshfan97 schreef:Vorig jaar had ik eerst een week rust en daarna kampioenschappen. Hij had hele erge spierpijn en hij zal dit jaar iets meer gewend zijn
Maar ik denk dat hij er nog steeds last van heeft.
bente_ schreef:welshfan97 schreef:Vorig jaar had ik eerst een week rust en daarna kampioenschappen. Hij had hele erge spierpijn en hij zal dit jaar iets meer gewend zijn
Maar ik denk dat hij er nog steeds last van heeft.
Wij kennen je pony natuurlijk niet. Dus jij weet het beste wat goed voor hem is en wat je gevoel zegt.

themuisje schreef:Even snel een vraagje
Moet je voor M/Z dressuur op het moment van inschrijven al een wp hebben in de klasse M1?
Ik mag namelijk M1 starten, maar ivm leeftijd van de pony is dit pas in April mogelijk...
themuisje schreef:Even snel een vraagje
Moet je voor M/Z dressuur op het moment van inschrijven al een wp hebben in de klasse M1?
Ik mag namelijk M1 starten, maar ivm leeftijd van de pony is dit pas in April mogelijk...