Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sietske83 schreef:Wel een beetje ja.
Katja schreef:Iedereen krijgt die enquete aan het einde van de week en daar wordt volgens mij heel serieus naar gekeken.
MartineC1711 schreef:Maar aan het eind van iedere week moet je toch ook een enquete invullen?
Lauste schreef:mailen jullie naar info@knhs.nl of naar een ander e-mailadres?
SunNDLM schreef:Dat wordt toch aan het einde van het jaar gedaan voor het jaar erop. Je kunt moeilijk je instructie oproepen op basis van wat de deelnemers willen dan is het toch geen doen voor de organisatie en de mensen die daar moeten werken?Katja schreef:Iedereen krijgt die enquete aan het einde van de week en daar wordt volgens mij heel serieus naar gekeken.MartineC1711 schreef:Maar aan het eind van iedere week moet je toch ook een enquete invullen?
Ja aan het einde van de week, maar niet voor aanvang. De organisatie zou dan beter weten wat wij als deelnemers van de week verwachten. Wat wij voor type instructeurs verwachten, wat voor clinics we graag zien ed. Als zij weten wat onze verwachtingen en wensen zijn kan daar beter op ingespeeld worden.

ambre schreef:Ik vind het toch een beetje snobistisch overkomen zoals er gereageerd wordt op de mensen die geen M of hoger rijden.
Ik heb vorig jaar Z combinaties zien rijden die geen oefening reden gewoon omdat de basis niet voor elkaar was!
En als ik dan kom met een jong paard?Ben ik dan gelijk de kneus vd groep?
Mijn L poown springt een wissel en loopt de appuyementen hoor!
Eigenlijk ook de reden waarom wij vorig jaar liever naar de allround gingen,helaas kwam daar de datum niet van uit.
Was al bang voor Z ruiters die zich te goed vinden voor de rest.Snap niet wat iedereen zeurt,je krijgt gewoon prima instructie,op niveau.
En als je met een L ruiter in de les zit dan krijg je nog steeds individueel les.En anders vraag je om hulp bij het gene wat je nodig acht.
Als ik het zo lees ben ik al blij dat de no-nonsens SGWers er bij zitten.Pfff wat een storm in een glas water zeg!
Arielle_ schreef:Nouja er wordt toch ook vaak genoeg dingen gezegd als, ik ga echt niet bij die B/L ruiters die niet eens kunnen sturen in de bak rijden
Het gaat inderdaad toch om jezelf, je krijgt echt wel les op je eigen niveau hoor.
Alleen van die instructeurs weet ik dan weer niet hoe dat in elkaar zit, maar neem aan dat ze voor de dressuurweken toch wel fatsoenlijke dressuurinstructeurs regelen?
ambre schreef:Ik vind het toch een beetje snobistisch overkomen zoals er gereageerd wordt op de mensen die geen M of hoger rijden.
Ik heb vorig jaar Z combinaties zien rijden die geen oefening reden gewoon omdat de basis niet voor elkaar was!
En als ik dan kom met een jong paard?Ben ik dan gelijk de kneus vd groep?
Mijn L poown springt een wissel en loopt de appuyementen hoor!
Eigenlijk ook de reden waarom wij vorig jaar liever naar de allround gingen,helaas kwam daar de datum niet van uit.
Was al bang voor Z ruiters die zich te goed vinden voor de rest.Snap niet wat iedereen zeurt,je krijgt gewoon prima instructie,op niveau.
En als je met een L ruiter in de les zit dan krijg je nog steeds individueel les.En anders vraag je om hulp bij het gene wat je nodig acht.
Als ik het zo lees ben ik al blij dat de no-nonsens SGWers er bij zitten.Pfff wat een storm in een glas water zeg!