KNHS Zomerinstructieweken PAARDEN 2012,wie gaat? data bekend

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Martine_Levi

Re: KNHS Zomerinstructieweken PAARDEN 2012, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 17:45

Maar aan het eind van iedere week moet je toch ook een enquete invullen? :Y)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 17:58

Iedereen krijgt die enquete aan het einde van de week en daar wordt volgens mij heel serieus naar gekeken.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:02

wow we gaan hart zeg :oo

ik heb een mail terug :))

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-11 18:03

Vertel, vertel!

De KNHS mailde mij dat ze geen Bokt-account hebben en derhalve alleen op mail reageren. Hun mail mag wel gekopieëerd worden in dit topic.

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:04

Lijkt me vrij simpel om aan te maken toch :D
Zijn ze een stuk beter op de hoogte en zou een grote plus qua communicatie zijn!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:08

Geachte mevrouw Heijnen,

Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.

U hoeft voor de SGW week geen winstpunten te hebben. De data wordt de volgende maand bekend gemaakt in Paard & Sport en op onze website. De instructeurs worden niet direct bekend gemaakt. Meestel worden de instructeurs pas in februari / maart bekend gemaakt.

Ongeveer 4 weken van tevoren ontvangt u van ons de uitgebreide informatie daarbij zit ook een vragenformulier waarop u kunt aangeven op welk niveau u op dat moment rijdt.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:18

sietske83 schreef:
Wel een beetje ja. :o

Dat is dan wel een beetje jammer aangezien ik daar totaaaaal geen moeite mee heb.
Heb dit ook echt nooit gezegd. Mijn punten gaan compleet ergens anders over.
Rij zelf ook gewoon clublessen met mensen die bijv. geen wedstrijden rijden.
Kan ik me echt totaal niet druk over maken. Dus vind je opmerking bij mij niet helemaal aan het juiste adres ;)

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:42

Katja schreef:
Iedereen krijgt die enquete aan het einde van de week en daar wordt volgens mij heel serieus naar gekeken.

MartineC1711 schreef:

Ja aan het einde van de week, maar niet voor aanvang. De organisatie zou dan beter weten wat wij als deelnemers van de week verwachten. Wat wij voor type instructeurs verwachten, wat voor clinics we graag zien ed. Als zij weten wat onze verwachtingen en wensen zijn kan daar beter op ingespeeld worden.

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:44

Er is toch geen kamp dat dat doet?
Ze kunnen voortborduren op jaren ervaring en ze kunnen het toch niet iedereen naar de zin maken.
Maar goed. Ik ga niet.
Nog nooit heen geweest. Het trekt me niet!!!
Maar goed... Wie weet gaat mijn paardje wel.

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:44

mailen jullie naar info@knhs.nl of naar een ander e-mailadres?

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 18:46

Yvie_Juudje schreef:
Er is geen vanaf 20 jaar.
Je hebt tot 20 en de gewone allround.

Bij die laatste mogen dus alle leeftijden :j

Oooohh altijd gedacht dat die week vanaf 20 was... Nu snap ik waarom er zoveel 'jonkies' waren :+

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:31

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:31

Dispar_Vulgo schreef:
Yvie_Juudje schreef:
Er is geen vanaf 20 jaar.
Je hebt tot 20 en de gewone allround.

Bij die laatste mogen dus alle leeftijden :j

Oooohh altijd gedacht dat die week vanaf 20 was... Nu snap ik waarom er zoveel 'jonkies' waren :+

:') :')

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:07

Nou, das ook niet leuk, dat er geen M\Z week meer is!! Betaal je daar wel alsnog zo achterlijk veel extra geld voor?? :oo :roll:

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:23

SunNDLM schreef:
Katja schreef:

MartineC1711 schreef:

Ja aan het einde van de week, maar niet voor aanvang. De organisatie zou dan beter weten wat wij als deelnemers van de week verwachten. Wat wij voor type instructeurs verwachten, wat voor clinics we graag zien ed. Als zij weten wat onze verwachtingen en wensen zijn kan daar beter op ingespeeld worden.
Dat wordt toch aan het einde van het jaar gedaan voor het jaar erop. Je kunt moeilijk je instructie oproepen op basis van wat de deelnemers willen dan is het toch geen doen voor de organisatie en de mensen die daar moeten werken?

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:50

Ik snap niet precies wat de ophef is tegen de M/Z week?
Neem aan dat het type instructeur bij de dressuurweken toch wel hetzelfde blijft..?
Alleen vraag ik me af of je dan ook gewoon springt/crosst of dat je 2x per dag dressuur hebt (zou liever dat laatste hebben!)

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:58

Ik vind het toch een beetje snobistisch overkomen zoals er gereageerd wordt op de mensen die geen M of hoger rijden.
Ik heb vorig jaar Z combinaties zien rijden die geen oefening reden gewoon omdat de basis niet voor elkaar was!
En als ik dan kom met een jong paard?Ben ik dan gelijk de kneus vd groep?
Mijn L poown springt een wissel en loopt de appuyementen hoor!
Eigenlijk ook de reden waarom wij vorig jaar liever naar de allround gingen,helaas kwam daar de datum niet van uit.
Was al bang voor Z ruiters die zich te goed vinden voor de rest.Snap niet wat iedereen zeurt,je krijgt gewoon prima instructie,op niveau.
En als je met een L ruiter in de les zit dan krijg je nog steeds individueel les.En anders vraag je om hulp bij het gene wat je nodig acht.
Als ik het zo lees ben ik al blij dat de no-nonsens SGWers er bij zitten.Pfff wat een storm in een glas water zeg!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:03

mischien moet je beter lezen, dan zou je weten dat het niet om het niveau ansich zou gaan maar om het grote niveau verschil bij de clinics en om de angst nu minder bewezen instructeurs te krijgen :)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:06

Nouja er wordt toch ook vaak genoeg dingen gezegd als, ik ga echt niet bij die B/L ruiters die niet eens kunnen sturen in de bak rijden :=
Het gaat inderdaad toch om jezelf, je krijgt echt wel les op je eigen niveau hoor.
Alleen van die instructeurs weet ik dan weer niet hoe dat in elkaar zit, maar neem aan dat ze voor de dressuurweken toch wel fatsoenlijke dressuurinstructeurs regelen?

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:07

Nou,dat idee kreeg ik niet.
Clinics blijven hetzelfde want bij de allround was het ook gewoon op niveau en werd er niet uitgelegd hoe je moet wijken maar gewoon hoe een paard goed aan elkaar moet lopen.
En voor dat geld krijg je gewoon dezelfde instructie,opzet blijft hetzelfde.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:07

ambre schreef:
Ik vind het toch een beetje snobistisch overkomen zoals er gereageerd wordt op de mensen die geen M of hoger rijden.
Ik heb vorig jaar Z combinaties zien rijden die geen oefening reden gewoon omdat de basis niet voor elkaar was!
Eigenlijk ook de reden waarom wij vorig jaar liever naar de allround gingen,helaas kwam daar de datum niet van uit.
Was al bang voor Z ruiters die zich te goed vinden voor de rest.Snap niet wat iedereen zeurt,je krijgt gewoon prima instructie,op niveau.
En als je met een L ruiter in de les zit dan krijg je nog steeds individueel les.En anders vraag je om hulp bij het gene wat je nodig acht.
Als ik het zo lees ben ik al blij dat de no-nonsens SGWers er bij zitten.Pfff wat een storm in een glas water zeg!

Inderdaad....

Zolang de instructie op orde is heb ik nergens een probleem mee. Al neemt iemand zijn paard wat 2 weken zadelmak is mee :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:13

Arielle_ schreef:
Nouja er wordt toch ook vaak genoeg dingen gezegd als, ik ga echt niet bij die B/L ruiters die niet eens kunnen sturen in de bak rijden :=
Het gaat inderdaad toch om jezelf, je krijgt echt wel les op je eigen niveau hoor.
Alleen van die instructeurs weet ik dan weer niet hoe dat in elkaar zit, maar neem aan dat ze voor de dressuurweken toch wel fatsoenlijke dressuurinstructeurs regelen?

weet niet waar je dat hebt gelezen, maar ik heb het nergens zien staan!!
Ik als L1 ruiter voel me ook zeker niet aangevallen!!

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:30

ambre schreef:

HELEMAAL mee eens. Vond het een paar pagina's terug behooorlijk uit de hoogte allemaal.

xAnnexin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:33

Nouzeg, faya en zonnetje zijn 't eens!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:56

xAnnexin schreef:
Nouzeg, faya en zonnetje zijn 't eens!

:') _O- :=