(alle aanbiedingen op horse event mogen in dat topic geplaatst worden.... dus ook voor de standhouders die al hier in 't topic zaten... zet er je aanbiedingen neer )
Fijn dat het tijdschema online staat. Vorig jaar heb ik ook maar wat rondgelopen, wil dit jaar toch wel een planning maken van wat ik sowieso wil zien, en wat ook wel dingen zijn die op de foto moeten i.v.m. pers En dan hopen dat er nog een beetje tijd over is om lekker te shoppen! Heb er wel veel zin in!
Onali
Geplaatst: 19-08-11 21:12
Blabla1980 schreef:
Er waren toch ergens kortingcodes in de omloop voor horse event. Weet iemand wat de code is? Liefst per pb alvast bedankt!
Verzin een 4 cijferig paardgerelateerdwoord en zet daar 2011 achter.
Gok zo dat de code voor volgend jaar ....2012 wordt, dus mensen sla hem alsjeblieft alvast op
Femke leuk toch een voordeel van vrijdag is het meest er nog
Rennie89
Geplaatst: 19-08-11 21:42
Bellatrix schreef:
Waarom niet??
Schijnt dat onwijs veel mensen accreditatie hebben aangevraagt waardoor ze nu strenger zijn en geen mensen accreditatie geven die de foto's niet in de media brengen. En dat terwijl vorig jaar Bokt mijn foto's heeft gebruikt voor het complete verslag van HE 2010 Dat is toch ook media of heb ik het nou weer fout...
Ik ga er iig niet zelf voor betalen, de reis is al duur genoeg en gezien ik enkel foto's maak vind ik het zonde van mijn geld om dan voor de entree te betalen. Te duur
Ik wil dit jaar ook weer naar Horse Event, heb gezorgd dat ik alle 3 de dagen vrij heb. Weet nog niet of ik ook alle 3 de dagen ga, maar dat kan ik dan nog zien Eerst nog iemand zoeken die mee wil