Equitana 2011

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:06

aliealie schreef:
Paperboy schreef:
Ik ga zaterdag! Sticker ligt al klaar! Heb er zin in, kan gewoon in de ruitersportwinkel al anderhalf uur rondlopen :D,. Ik heb nu al medelijden met mijn man
die mee gaat, denk dat hij geen idee heeft wat hem te wachten staat :o.

Gigigig alles (vooraf) weten maakt niet gelukkig.....voor mijn man geldt hetzelfde!!!! :D

jibberjabber schreef:
Ze hebben er een stand met Guinness-Bier. Zit altijd vol met mannen die het van te voren niet wisten. :D

Haha en wij zitten er t hele weekend, ben benieuwd of die mannen er ´s avonds gaan drinken :+ (ik dus echt niet, vind bier echt ranzig!)

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:56

zitake schreef:
Wij gaan zaterdag waarschijnlijk. tickets kun je toch ook daar kopen?
en hoe zit dat met die sticker, of waar kun je die halen? volgens mij hebben we die niet?

die heb ik besteld bij de Anwb, meteen afgerekend, kostte 13,95. Hij wordt binnen 5 dagen opgestuurd, bij mij hebben ze er spoed opgezet. Advies van de ANWB was, aanvraag en betalingsbewijs meenemen en het er maar op gokken. `daar hadden ze het alleen over een boete, niet over invorderen.

verder gaan wij weer op `p10 staan, dus lekker ver bij de stad vandaan..

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:57

Valencia2002 schreef:
Ik heb net de umweltplakette gehaald en ga zondag en maandag. Hotel al geboekt 500m van de beurs en kaarten voor de hengstenshow op de 5de rij:D

waar heb je die gehaald, dat je hem meteen mee kan nemen dan?

hotchocolat

Re: Equitana 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 20:59

Wij gaan aanstaande zondag. We gaan op tijd weg dus ik hoop op een plekje in de buurt.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:00

wij gaan trouwens ook aanstaande zondag, we slapen in Oberhausen, dus we hopen en te staan als ze open gaan...

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:04

Het gaat volgens mij druk worden zondag haha :P

Barbara1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:12

Ik woon in duitsland en heb gisteren voor 5 euro de sticker op mijn nederlandse auto laten plakken gewoon bij de plaatselijke garage.

Ik denk dat je als NL-er gewoon de grens over moet rijden..even op google de voor jou dichtsbijzijnde garage waar ze ook tuv keuren en abgasmetingen doen moet opzoeken dan kan je hem zo halen voor 5 euro . Ik dacht mijn garage al aan handel te helpen door er tig te bestellen bij hem maar je moet als NL-er en duitser ook trouwens echt persoonlijk met je auto komen zodat ze je nummerbord kunnen controleren.dat nummer komt op de sticker te staan anders is deze onrechtmatig uitgegeven. degene die sticker uitgeeft is ook verantwoordelijk vandaar dat je persoonlijk moet komen. een sticker kost hier maar 5 euro en je hebt hem meteen..dus geen 13,95 en er 5 dgn op moeten wachten..echt weer nederland hoor..

Nu hebben wij een nieuwe nl auto dus die krijgen allemaal automatisch een groene sticker..voor oudere autos en diesels heb ik geen idee of je zo maar meteen een sticker meekrijgt of dat er alsnog een roetmeting gedaan moet worden..dus pin me daar niet op vast.

ik ben zoooo benieuwd..heb een hoofdstel en dekje nodig..en als ik verder wat leuks zie dan neem ik het natuurlijk mee..heb de mazzel dat ik net jarig ben geweest en een super leuk centje bij elkaar gekregen heb..dus mag mezelf lekker verwennen..als afsluiter ergens happie eten met mijn vriendin en dan hebben de mamas ook een heerlijk dagje uit gehad en kunnen we er weer ff tegenaan.

cecil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:15

Nog 2 nachtjes :D
Het is nieuw voor mij dus heb der helemaal zin in :D
Ik heb ook flink gespaard dus mag ook echt shoppen, joehoe *\o/*

Moet:
een hoofdstel
nieuwe leren laarzen
pad
vliegendeken
rijbroek
joehoe

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:18

wij gaan lekker met een touringcar heen, geen gestress over tickets enz.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:31

Op die site die ik tegen was gekomen was hij 9,95. dus zit ook nog verschil in. Vind overigens niet vreemd dat zoiets in het buitenland duurder is, maar goed.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:40

pff ik kan niet wachten tot zondag !:D haha

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:45

zijn jullie bekend met de prijzen van het eten en drinken hier? is dit te betalen of belachelijk duur?

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:58

luxket schreef:
zijn jullie bekend met de prijzen van het eten en drinken hier? is dit te betalen of belachelijk duur?

ben ik ook benieuwd naar ! :j

Siggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 22:37

Eten en drinken is belachelijk duur. Ik kan me van 2 jaar geleden nog herinneren dat we ergens nietsvermoedend een ijsje kochten. 2 ijsjes met elk 2 bolletjes; € 8,-. Ik heb geheel overdonderd maar gewoon afgerekend ...

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 22:46

Ja kan me ook wel herinneren dat het niet altijd zo goedkoop was, ik neem van mezelf een flesje cola mee en wat koekjes ofzo :+

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 22:50

Frietje is daar nog wel te doen.. Maar van die uber lach wekkende mayonaise bussen :P
Maar indd best prijzig allemaal..

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 22:53

luxket schreef:

Belachelijk duur, en veel friet en kartoffel/zuurkoolshit.

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:09

Daar was ik al bang voor...
Mag je zelf ook broodjes meenemen?

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:16

Ja hoor, gewoon in tas stouwen. Officieel zal het niet mogen maar er let geen hond op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:41

Ik heb nog geen enkele beurs gehad waar je je eten niet zelf mee mocht nemen. Je zal het misschien niet in de restaurantjes zelf mogen opeten, maar als je rondwandeld is er toch geen haan die ernaar kraait? Of moet je ook met je hotdog/hamburger/pakje friet doodstil blijven staan of je tussen een massa tafeltjes wurmen om een vrije plek te vinden? Dacht het niet :+

De auto komt normaal gezien in orde (OEF!). Kan er maandan al mee naar de garage, dinsdagavond heb ik 'm normaal terug dan. De auto is toch al 7 jaar oud en diesel, heb laatst tijd niet echt veel rondgereden dus dat roetniveau is ergens wel normaal dat het zo hoog kan liggen. Zou volgens de garagist zonder probleem op te lossen zijn :)

Hier in België kan je de stickers niet verkrijgen. Fikse discussie gehad met de mama erover, die het idioot vindt dat ik er eentje zou aanschaffen, het zou toch 100% een rode zijn. Voor haar is zo'n ding dus totaal overbodig. Zou echter niet graag tegengehouden worden omdat ik helemaal geen sticker heb, dan er wel eentje te hebben en gewoon de groene/oranje zones te vermijden.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:43

Gewoon naar P10 rijden dan heb je hem niet nodig........ het is allemaal echt niet zo ingewikkeld :') :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 23:54

Die planning had ik al. Ben alleen nogal onhandig in het buitenland en heb geen zin dat de gps me een verkeerde afslag in gaat sturen. moet je zien, overkomt het net mij weer haha :Y)

Daphne_65

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 07:17

Ik vond 2 jaar geleden de prijzen best meevallen voor het eten en drinken. Ze hebben ook pizza stukken en broodjes hoor. Ik neem wel altijd limonade en een snackie mee. Meestal eten wij daar toch wel wat tussen de middag.

Morgen is het zover, heb er zin in!!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 07:27

Eten en drinken is in de restaurant in de stad iig lachwekkend goedkoop. Op de beurs zal het wel duurder zijn, mensen kopen het toch wel ongeacht wat voor prijskaartje je eraan hangt.

Allemaal veel plezier, wij moeten nog ene weekje wachten.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 07:58

Whisperke schreef:
Frietje is daar nog wel te doen.. Maar van die uber lach wekkende mayonaise bussen :P
Maar indd best prijzig allemaal..

Die vind ik zo geweldig he :D, elke keer nog wat mayo halen alleen maar omdat ik die bussen zo leuk vond :').

Neem zelf drinken mee en een paar boterhamen voor onderweg. Maar voor echt middag eten ga ik gewoon een patatje halen.