Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SnowY4you schreef:newton schreef:wij hebben nog minder dan 50 euro betaald voor onze shet op ZLM het was ook niet wat maar dat gaat het zeker nog wel worden!
Daar wil ik er ook wel eentje voor kopen. Mijn vriend begint zich langzaam echt te intresteren in paarden en hij vind shetlanders echt geweldig. Hier in Zweden kosten ze rond de 300 a 500 euro.
Kan zo een vrachtwagen vol voor je regelen haha.
SnowY4you schreef:Nou ik heb dus net nog ff gekeken, maar de gemiddelde prijs ligt tussen de 1000 en 1500 euro hier voor een shettie :s Vond een paar voor 300/500, maar dan waren het 1/2 jarige hengstjes. En die moet je dan ook weer casteren.
.
0152141488 schreef:Ik wil liever nooit naar een paarden markt er gebeuren zoveel dingen b.v.:
ze geven het paard over dozen pillen dat ze geen pijn voelen, en dan koop je het paard en na een dag ligt dat paard op sterven.
ze bedriegen je b.v merrie's is die merrie drachtig zeggen die merrie is nog nooit gedekt.
ze zeggen de dit paard gaat naar de slacht ten zij je meer dan $1500,- bied, en dan doe je het en dat gaat het paard helemaal niet naar de slacht..
of het paard een een afwijking, en daar zeggen ze niks van.
of ze verkopen veulens, maar die veulen zijn dan te vroeg van de moeder gegaan, en dan zij die er schuw of onhandelbaar.
dus ik zou er nooit er naar toe willen gaan..
0152141488 schreef:Ik wil liever nooit naar een paarden markt er gebeuren zoveel dingen b.v.:
of ze verkopen veulens, maar die veulen zijn dan te vroeg van de moeder gegaan, en dan zij die er schuw of onhandelbaar.
ze geven het paard over dozen pillen dat ze geen pijn voelen, en dan koop je het paard en na een dag ligt dat paard op sterven.
ze bedriegen je b.v merrie's is die merrie drachtig zeggen die merrie is nog nooit gedekt.
ze zeggen de dit paard gaat naar de slacht ten zij je meer dan $1500,- bied, en dan doe je het en dat gaat het paard helemaal niet naar de slacht..
of het paard een een afwijking, en daar zeggen ze niks van.
dus ik zou er nooit er naar toe willen gaan..