Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilard schreef:Ik was er naar toe gelopen samen met een vriend van me, maar net toen ik er wat van wilde zeggen trok een andere vriend van mij ons weg. Hij zij dat die man mij ook zo zou slaan als ik in de buurt kwam dat ik beter politie kon gaan zoeken. Maar die waren nergens te vinden.. Je voelt je dan best machteloos.
Essie73 schreef:Heb ook een zooitje ellende gezien, maar eigenlijk weet je dat als je naar zoiets gaat.
Heb nog wel erg moeten lachen om een vriendin. Een man stond zijn hengst te bewerken omdat deze probeerde op de merrie naast hem te springen (logisch) Mijn vriendin is toen naar de man toegelopen. Kijk eens naar mijn borsten.... ik blijf de hele dag naast je staan, maar je mag er niet aankomen!!!!
Essie73 schreef:Heb ook een zooitje ellende gezien, maar eigenlijk weet je dat als je naar zoiets gaat.
Heb nog wel erg moeten lachen om een vriendin. Een man stond zijn hengst te bewerken omdat deze probeerde op de merrie naast hem te springen (logisch) Mijn vriendin is toen naar de man toegelopen. Kijk eens naar mijn borsten.... ik blijf de hele dag naast je staan, maar je mag er niet aankomen!!!!
Paintlinger schreef:jesterlover schreef:Heb een hele leuke aparte vos ruin gezien, ik liep langs die rij, en aaide hem.. Hij stoof direct overeind toen ik zijn tanden zou bekijken.
Hij had een bult op zijn linker voorbeen, recht op de pijp van voor af gezien.
Mathijs brouwer stond erbij..
Er werd me verteld Quarter...Vroeg om papier, bleek een polopaard te wezen, 7 jaar, kopschuw, mager, 2 wervels scheef, grote harde bult op zijn voorbeen. Echt een paard met verleden.. Hij liet zich aanraken, maar niet van harte. zijn manen waren erafgeschoren, verteld dat balletje dat het hoord bij het ras Quarter.. Zijn staart mooi in een vlecht..
Echt een lachertje....
Het is dat het echt niet kon, maar wat ben ik met tranen in mijn ogen en tanden op mekaar door gelopen..
Heel vroeg, toen het nog donker was heb ik een paint merrie gezien, totaal wit hoofd, witte vlek op haar buik, geloof een Dun...
Met een hoofdstel in, scherp bit, ze was wat schraal en onbespierd, en ze was met een groep mannen, lange jassen, meeste lang haar, uit belgie?
Op een zeker moment moest ze door een groep mensen, en trok die vent wat te hard aan, ze schrok, en viel achterover.
Ze was 4 jaar oud..
Haar ben ik helaas kwijt geraakt, weet iemand meer? Wat een extreem mooi paard was dat zeg..
Ben nog wel 3x de hele markt overgelopen, maar geen spoor..
Waren dit niet die criollo's? (dat zijn polopaarden...)...
stalnijmegen schreef:prints schreef:zij reed in bemmel/elst ook al op een fries.
nee daar op een tinker
prints schreef:stalnijmegen schreef:
zij reed in bemmel/elst ook al op een fries.
nou ik heb met haar staan praten in bemmel en daar zat ze echt op een friese merrie!
maarjah alles wat bereden is bij hun komt vaak onder de man de markt op.
die groep komt uit dordrecht
ze hebben bij ons op de camping gestaan.
aantal jaar terug hadden ze een kruizing zebra bij zich.
stalnijmegen schreef:prints schreef:@stalnijmegen ik heb je niet gezien..
ik heb je vriendin en vriend wel weer gezien en snel gedag gezegd
_janet_ schreef:marloverox schreef:ik ben naar zuidlaardermarkt geweest, om een pony te zoeken. Maar het is niet gelukt. we zijn opzoek naar een beetje een breed gebouwde pony rond de 1.45 meter schoft, dus als iemand er nog 1 te koop heeft staan
Genoeg gezien.
Heb een paar hele leuke oud type haflingers gezien