Fijn dat het beter gaat met Rose, Dropje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wranglerbutt schreef:Nog even een paar dingen die me opvielen:
Inrijbak: dit jaar gelukkig geen heel vreselijk dingen gezienmaar ik heb natuurlijk de late & vroege sessies niet gezien.
Ik heb iig de indruk dat bruut hard met je paard om gaan ook in de westernsport niet meer zo gedachteloos wordt geaccepteerd cq getolereerd.
Stof: dit jaar veeeeeeeeeeeeel minder andersM'heem staat bekend als een zeer stoffige bak, maar het gaat kennelijk de goede kant op met dust control.
Bodem: ik heb werkelijk niemand ~ ook geen reiners~ horen zaniken over de bodem, dus zou het nou eindelijk helemaal goed zijn?
Strodorp: prima locatie achter de hoge tribuneGezellig en overzichtelijk.
Roken:ik stel voor dat met een volgende show bordjes worden opgehangen zodat de a-socialen die op de tribunes stug door bleven roken zich niet kunnen beroepen op doofheid - "Is het omgeroepen? Niks gehoord!"

catalyst1 schreef:Hinta...weet je dan hoe het gebeurd is? Ik doe mijn trailer namelijk nooit afkoppelen,op slot,en dan weer aankoppelen.Paard staat tussendoor ook nog op de trailer. Misschien hing de trailer nog aan de auto o.i.d..Om nu meteen termen als nalatig te gaan roepen vind ik een beetje cru.Iemnad die zo brutaal is om op een groot Nk een trailer van een vooraanstaand trainer te jatten,zal zich ook niet zo druk maken om een trailerslotje.

MissBullit schreef:Wat was het weer een leuke week! Het blijft een erg leuk en gezellig NK. Helaas hebben we alleen dinsdag kunnen rijden want woensdag liep Goldenboy kreupel en is niet meer goed gekomen afgelopen week. Gelukkig gaat het al weer wat beter. Dinsdag hebben we het wel erg goed gedaan dus dat maakt het nog een beetje goed.

[/quote]
[/quote] 

?
 ? 

yerry schreef:tante_t schreef:Gefeliciteerd iedereen met de behaalde resultaten
Was een super week, ik hoop dat iedereen net zoveel lol gehad heeft als wij.
Iedereen bedankt
HAHAHAHHAA...maar JIJ bent wel EXTREEM LOLLIG.......kunnen wij niet tegen op!!!!

)
)                                                          

shellybelly schreef:De uitslagen staan op onze site. Kun je deze niet bekijken en je wilt toch een overzicht, stuur me dan een mailtje en liever geen pb. (sheila@swrn.info)

Hij liep super en ik heb alleen maar genoten "onderweg". Apetrots was ik op hem.
 Hij liep super en ik heb alleen maar genoten "onderweg". Apetrots was ik op hem. 

Bonnigje schreef:Nou, ik kan hem alvast niet zien.
Maar heel de swrn site doet het niet echt goed toch?
Of staat het ergens anders?