#Ymke# schreef:Ik ga afsluiten!
Zien jullie morgen een bruin stuiterend paard en een amazone met zenuwen, dan zijn wij dat
En dan heb je ook dikke kans dat er een bokkend schimmeltje in de buurt rondloopt met roodhoofd amazone

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
#Ymke# schreef:Ik ga afsluiten!
Zien jullie morgen een bruin stuiterend paard en een amazone met zenuwen, dan zijn wij dat
Zamora schreef:Als er nog mensen langs de Rocky Mountain Horses komen, ff zwaaien he
xx_Horsiex schreef:Ik vond Annemarie met Javi echt 3 x niks.. Het boeide me voor geen moment en van dat 'wilde' paard was geen spoor te bekennen...
Jolliegirl schreef:xx_Horsiex schreef:Ik vond Annemarie met Javi echt 3 x niks.. Het boeide me voor geen moment en van dat 'wilde' paard was geen spoor te bekennen...
Moet je dat zien dan??
Is toch juist de bedoeling dat ze rustig is?
ennuhje had ook weg kunnen lopen he als het je niet boeide.
vind het superknap hoe javi het doet!
xx_Horsiex schreef:Rustig maar....
Ik vind alleen dat als er zo gepocht wordt over hoe wild het arme dier is ik dat dan ook wil zien. In plaats daarvan zag ik een rustige pony die alles over zich heen liet komen. Dus dat komt dan op mij over alsof alles overdreven is. Ik ben zowiezo al geen fan van mevrouw van der Toorn...
Evelienepien schreef:#Ymke# schreef:Ik ga afsluiten!
En dan heb je ook dikke kans dat er een bokkend schimmeltje in de buurt rondloopt met roodhoofd amazone, dat zijn wij
(rij in dezelfde clinic als Ymke!)
x_spekkie_x schreef:xx_Horsiex schreef:Rustig maar....
Ik vind alleen dat als er zo gepocht wordt over hoe wild het arme dier is ik dat dan ook wil zien. In plaats daarvan zag ik een rustige pony die alles over zich heen liet komen. Dus dat komt dan op mij over alsof alles overdreven is. Ik ben zowiezo al geen fan van mevrouw van der Toorn...
Had je vrijdag moeten komenToen zag je echt hoe het paard gericht uithaalde naar de mensen om zich heen.