Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
buster4ever schreef:zwarte_veer wat heb jij veel bloopers bij sommige denk ik van oooeeh gevaarlijk..
polly_ whahaha dat muziekje doet t em volgens mij echt geweldig(erg herkenbaar ook het vele oefenen wat goed gaat en de uitvoering die compleet anders gaat)
pharagirlke schreef:Die heeft haar tanden nog hoorMaak je maar geen zorgen. Heb ze een maandje geleden bijna nog in mijn schouder gehad omdat ze aan haar vorige eigenaar singelnijd heeft overgehouden
Hoewel het steeds beter gaat komt het zo nu en dan toch nog voor dat ze hapt. Dat hupsje en er van door gaan was puur uit heftigheid. Baasje vind het nu eenmaal niet leuk als ze er als een gek vandoor rent en dat mag ze dan dus ook niet maar soms dan denkt ze "fy ik ga rennen!"
Het probleem is dat ze niet bijster intelligent is en dat, toen ze me dit de eerste keren flikte ik ook zo was van "laat ma effe rennen en voorzichtig ophoudingen geven" en eh... Toen knalde ze tegen een muur op en heb ik een weekje flinke schaafwondes mogen behandelen en stond ze twee weken stil omdat ze een spiertje overbelast had.... De da vroeg me of er wat gebeurt was... Tja sorry, dan ruk ik haar liever op een volte dan dat ze nog eens tegen de muur knalt.