Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
katiavl schreef:Fiffill schreef:En ik zit in de Bokt Lounge nu en het is heel gezellig.
Wat is er nu te doen?
Jij hebt zeker veel herkenning met je t-shirt
Arabesk schreef:Jammer dat de boktlounge zo achteraf stond
Nijn schreef:Ik ben weer thuis, aardig was bokkers gezien, een enkeling gesproken
Ben dus ook bij de boktlounge geweest maar geen stikker opgeplakt, even lekker anoniem blijven
Fiffill schreef:Nijn schreef:Ik ben weer thuis, aardig was bokkers gezien, een enkeling gesproken
Ben dus ook bij de boktlounge geweest maar geen stikker opgeplakt, even lekker anoniem blijven
Ben jij dan die persoon die mij herkende in de Bokt Lounge, maar die geen sticker had?
KiWiKo schreef:hahaha ik ook........... ik ging twee zakken friet halen 6 euro........ omgerekend 15 gulden!!!
Als iemand tegen mij 10 jaar geleden had gezegd dat ik ooit een keer 15 gulden voor 2 zakken friet neer moest leggen had ik die persoon behoorlijk uitgelachen
Fiffill schreef:Ik had de helft van de tijd gewoon mijn vest aan maar werd constant herkend("komt omdat je rood haar hebt") en heel vaak door bokkers die ik niet of nauwelijks kende.
Maar ik vond het superleuk.
c_alsemgeest schreef:(het is ws al gezegd) Maar hebben jullie die ene ruiter uit mallorca uit het zadel geslagen zien worden door het paard van zijn buurmanDe klap die hij kreeg van dat steigerende paard zag er best heftig uit
Lotte_James schreef:Maar ik ken je helemaal niet haha, wat moet ik dan zeggen
Hoi ik zit ook op bokt
SpikkelFire schreef:Ik ben ook thuis, volgens mij heeft iedereen wel mij gezien, ik had namelijk de trui gewonnen bij de loterijIk ging natuurlijk voor de les maarja
katiavl schreef:Lotte_James schreef:Maar ik ken je helemaal niet haha, wat moet ik dan zeggen
Hoi ik zit ook op bokt
Waarom niet op die manier ontmoet je leuke mensen, en ken weinig die daar dom op reageren.
Hallo zit je ook op bokt doet veel
Lotte_James schreef:SpikkelFire schreef:Ik ben ook thuis, volgens mij heeft iedereen wel mij gezien, ik had namelijk de trui gewonnen bij de loterijIk ging natuurlijk voor de les maarja
Ah dan heb ik jou gezien
En heb je een mooie uitgezocht?
Dioxide schreef:KiWiKo schreef:*knip*
Een ding is me wel heel duidelijk geworden de afgelopen twee dagen en dat is dat NH helemaal niet van de knuffels isalthans de ECHTE NHers die weten wat ze doen niet......... (stoot hier weer eens heel wat mensen mee tegen het hoofd, maargoed) Wat ik heb meegekregen is dat je beter een keer goed, dan 10 keer een beetje bij sommige paarden heel, heel veel diervriendelijker is........... en dat is wat ik wilde horen! Want zo ben ik "opgevoed"
*knip
Precies wat ik ook ervaren heb! Was "nooit zo van de NH" want "die vinden alles sielugh" - maar dat valt dus bij de professional (om het zo te noemen) dus echt enorm mee.
Dioxide schreef:Er zijn geen gewonden gevallen door bijtende beheerders, mods of gebruikers hoor Fammie![]()
Heb iig geen lijken of ambulances gezien..
arans schreef:Geen bans uitgedeeld, en er hebben geen rellen plaatsgevonden?
Lotte_James schreef:Maar ik ken je helemaal niet haha, wat moet ik dan zeggen
Hoi ik zit ook op bokt