Heb het topic constant gevolgd en in de zenuwen gezeten en elke ochtend meteen naar de pc om te kijken of er weer een update was, meid ik ben ZO blij voor je!!!!!!!
Wat een vechtertje die Prince van jou!!!!!!!!!!! JIppIeeeeeeeeeeeeeeeeeejjJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pfff wat een goed nieuws zeg. Iedere keer als ik je topic zag dacht ik owwjee als er maar goed nieuws is.
Ik wil wel even zeggen dat jij een topper bent,menig eigenaar had al afscheid genomen van zijn paard.(wat overig ieder voor zijn eigen moet weten). Veel succes en een knuffel voor PRINCE
geweldig positief nieuws!!! Gelukkig begint hij weer levendig te worden, nu hopen dat het voer goed aanslaat zodat je hem weer fijn mee naar huis kunt nemen, oost west thuis best
Wat fijn zeg dat hij zo goed vooruit gaat!! En hopen dat hij snel weer mee na huis mag, daar zal hij zich toch ook wel weer fijner voelen. Je zei dat hij 6-8 kg ruwvoer moet eten, en dat op de stal waar je nu staat niet mogelijk is. Maar mag die 6-8 kg niet alleen kuil of hooi zijn? Op dit moment is het toch onmogelijk om dat uit de kale weiden te halen.
Eindelijk mag je weer voorzichtig naar de toekomst kijken. Ik ben ontzettend blij voor jullie allebei. En petje af hoor, voor je inzet, en ook voor die van Prince trouwens.