Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lowara schreef:neeehhhh geen 30 graden! dan smelt ik van mijn paard af.
20 tot 25 graden met een zonnetje en geen regen, behalve 1x s'nachts een klein beetje vanwege de stof

.... 
kaatje77 schreef:Ja, maar helaas niet voor de B proeven, die worden toch nog steeds op weiland gereden??
Als dat zo is ga ik voor hele plaatselijke buien op dat terrein....

Nu maar hopen dat het weer net zo goed meewerkt als vorig jaar...

messica schreef:Yoo hier ook Almelo. Ben al jaren ringmeester bij het springen tijdens de Almelose ruiterdagen en ben dan ook vaak te vinden op terrein Noord. Hier slijt ik de meeste tijd dus de fanatieke springers hier hebben me vast weleens gespot..!!!Nu maar hopen dat het weer net zo goed meewerkt als vorig jaar...

kaatje77 schreef:@klumpertje. Je bent de Goeiste!!!

) van de B op het gras, zien die er na een paar dagen concours nog wel een beetje normaal uit dan? of kun je bv met regen flinke glijpartijen verwachten?
Lowara schreef:jij kunnen heel goed nederlands zeg
Ik hoop dat het weer wordt zoals vandaag. weet niet hoe het bij jullie daar op dit moment is? Hier schijnt de zon met af en toe een klein wolkje, very lekker.
Trouwens, die bakken ( nou ja.. afgezette stukjes) van de B op het gras, zien die er na een paar dagen concours nog wel een beetje normaal uit dan? of kun je bv met regen flinke glijpartijen verwachten?
want mijn poohnypeerd heeft geen hoefijzers en dus ook geen kalkoenen die ik erin kan draaien
klumpertje schreef:Lowara schreef:neeehhhh geen 30 graden! dan smelt ik van mijn paard af.
20 tot 25 graden met een zonnetje en geen regen, behalve 1x s'nachts een klein beetje vanwege de stof
hoeft niet voor het stof!! we hebben een hele mooie sproei installatie![]()