ben benieuwd hoe hij over 2 weken is! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ben benieuwd hoe hij over 2 weken is! Marieke__ schreef:Ah kleine jongen toch
Ja das een heel eind, maargoed
Het was eerst de vraag of ik hem ging rijden of wilco.
Ik vond het eerst maar niks. Het idee dat ik afging en dat ie gek ging doen, maar uiteindelijk rij ik hem alsnog zelf. Ja hij gaat wel mee (gelukkig) Ik ga heel hollands naar vlieland
Thuis gaat iedereen maar zn eigen weg dus is het sowieso wel lekker dat we met zn alle gaan!
VValar schreef:Losrijden in de MiddenBeemster is op gras. De pavo ring is op zand. Je moet je uiteraard melden bij het secretariaat bij aankomst.
Rachelll schreef:VValar schreef:Losrijden in de MiddenBeemster is op gras. De pavo ring is op zand. Je moet je uiteraard melden bij het secretariaat bij aankomst.
heb net brief gekregen en daar staat pavoring gras/zandbaan en losrijden idd op gras. geen idee wat ik daaronder moet verstaan. en idd uur van te voren melden bij secretariaat.
Op naar morgen!! liliputter schreef:Ik ook![]()
Op naar morgen!!

Kit_for_ever schreef:Ik kom ook even binnenvallen. Ik ga proberen nog een 5 jarige voor de pavo op te geven in Exloo. Op de KWPN site staat dat het nog niet gesloten is dus ik hoop er het beste van.