Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayenne schreef:verraden door ons eigen land
Fitzroy schreef:Ik vond het ook wat braafjes eerlijk gezegd.
Ik heb nog net een klein stukje Matine gezien, maar dat viel me tegen. Had ik meer van verwacht gezien de score.
Juultj schreef:Ja toen zei ik al tegen de tv: Hmm verdacht.
En toen zeiden de commentators dat ze elkaar geluk aan het wensen waren. Nou het leek toch echt alsof ze al wisten dat zij hadden gewonnen.
En toen zeiden de commentators dat ze elkaar geluk aan het wensen waren. Nou het leek toch echt alsof ze al wisten dat zij hadden gewonnen.
Fitzroy schreef:volgens mij heeft zij hem toch echt al laatste geplaatst van de juryledenVolgens mij kijken jullie niet goed naar de klasseringen. Fouarge had Edje wel als hoogste geplaatst van alle juryleden.
Quidou schreef:Fitzroy schreef:volgens mij heeft zij hem toch echt al laatste geplaatst van de juryledenVolgens mij kijken jullie niet goed naar de klasseringen. Fouarge had Edje wel als hoogste geplaatst van alle juryleden.![]()