Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
borrie01 schreef:teegee en michele ik ga jullie ook op het lijstje zetten.
Barbara_m schreef:Ik ga vandaag even flink boodschappen halen voor Almelo. Heel de vrachtwagen volstoppen haha!
Barbara_m schreef:Ik wil ook foto's. Saski komt zaterdag ook foto's bij mn kur maken.
Mash doet heel misschien niet mee met de kur op muziek maar ik kom zeker kijken en fotograferen! Ik doe meestal veel van het inrijden maar als Mash even rustig wilt rijden dan gaan we gewoon bij de ring staan.
_Linnie_ schreef:Borrie01, ik wil ook wel graag op de foto
) Alleen had ie ook een open wond van de trap overgehouden op een punt waar het been net overloopt in zn borst, dus nog maar ff stappen en koelen en dan pak ik em zaterdag wel weer op. Dan heeft ie zondag en maandag nog ff om uit te rusten en dan gaat ie dr maar lekker tegenaan
anydale schreef:_Linnie_ schreef:Borrie01, ik wil ook wel graag op de foto
Ik ook!
Waarschijnlijk ga ik wel, gisteren liep ie al niet meer kreupel (hij ging weer in volle rengalop naar de wei) Alleen had ie ook een open wond van de trap overgehouden op een punt waar het been net overloopt in zn borst, dus nog maar ff stappen en koelen en dan pak ik em zaterdag wel weer op. Dan heeft ie zondag en maandag nog ff om uit te rusten en dan gaat ie dr maar lekker tegenaan
AlexAuto schreef:Kommaar op! Ik zit op locatie en zal zo ff een rondje fietsen met de cam.
Casca schreef:op de site, bij de buttons aan de linkerkant staat wel: Webcam....
maar maakt niks... borrie01 schreef:anydale en -linnie- ga jullie ook op mn lijstje zetten.
(ik ook wel
) SaskiaKur schreef:Heb toenet de webcam gezien maar dat blijft op 1 plek staan. Hebben ze geen zicht op de ringen'?
heidehofs schreef:de webcam doet het niet bij mij :S
de startlijst van de kur op muziek pony's is hier te vinden.
hij doet het nu wel..alleen krijg ik alleen maar beeld op de manege en niet op de ringen.