2 jaar geleden een stuk minder al gezien

Zelf lekker rugtas mee en regelmatig lossen in kluisje ipv ermee slepen.
Goed bezig hierboven haha!
Kan t niet goed zien, hoeveel gaat er in de kluis? Als in 1 euro 2 euro of 50 cent?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alja schreef:Ze kunnen het beter eskadron beurs noemen
MelanieB schreef:Brr de horror van de trolleys. Vreselijk die dingen, de hele tijd voor je voeten ermee en in krappe stands ook in de weg. Plus diefstal gevoelig.
2 jaar geleden een stuk minder al gezien
Zelf lekker rugtas mee en regelmatig lossen in kluisje ipv ermee slepen.
Goed bezig hierboven haha!
Kan t niet goed zien, hoeveel gaat er in de kluis? Als in 1 euro 2 euro of 50 cent?
Maddoxx schreef:Mijn vriendin heeft er een, eens even vragen... Maar ik wil een helm kopen, en die stop ik daar dan dus ECHT niet in.
Isabonny schreef:Maddoxx schreef:Mijn vriendin heeft er een, eens even vragen... Maar ik wil een helm kopen, en die stop ik daar dan dus ECHT niet in.
Een Uvex toch?![]()
2 van mijn reisgenoten hebben ook een Uvex gekocht. Die krijg je mee in een mooie helmtas, dus die hebben de hele dag met die tas gelopen. Is in elk geval handiger dan in de dozen waarin ze getransporteerd worden.
Let op: de ene Uvex stand is goedkoper dan de andere!!. De 1e waar wij kwamen was ook meteen de goedkoopste.
Bagheera_206 schreef:Maddoxx schreef:Haha Bagheera we ontbijten sowieso in de trein, dus dat is dan al weg. En zóveel gaan we nou ook weer niet meenemen...
Dat denk je... Hier kom je ook dingen tegen waarvan je nu niet eens weet dat je ze nodig hebt. #impulsaankopenFTW
Isabonny schreef:Maddoxx schreef:Mijn vriendin heeft er een, eens even vragen... Maar ik wil een helm kopen, en die stop ik daar dan dus ECHT niet in.
Een Uvex toch?![]()
2 van mijn reisgenoten hebben ook een Uvex gekocht. Die krijg je mee in een mooie helmtas, dus die hebben de hele dag met die tas gelopen. Is in elk geval handiger dan in de dozen waarin ze getransporteerd worden.
Let op: de ene Uvex stand is goedkoper dan de andere!!. De 1e waar wij kwamen was ook meteen de goedkoopste.
Een Uvex toch?![]()