Equitana Indoor 2019

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:14

Brr de horror van de trolleys. Vreselijk die dingen, de hele tijd voor je voeten ermee en in krappe stands ook in de weg. Plus diefstal gevoelig.
2 jaar geleden een stuk minder al gezien :))
Zelf lekker rugtas mee en regelmatig lossen in kluisje ipv ermee slepen.

Goed bezig hierboven haha!
Kan t niet goed zien, hoeveel gaat er in de kluis? Als in 1 euro 2 euro of 50 cent?

Kasmir

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:15

1 euro gaat erin.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:15

Thanks +:)+

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:17

We beginnen met twee mensen met elk een rugzak met eten. Dan op de beurs laden we het eten over in de rugzak van mijn vriendin, en wordt mijn rugzak gebruikt voor de gekochte spullen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:21

Maddoxx schreef:
We beginnen met twee mensen met elk een rugzak met eten. Dan op de beurs laden we het eten over in de rugzak van mijn vriendin, en wordt mijn rugzak gebruikt voor de gekochte spullen.

Da's dus nog flink door eten? :')

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:22

Alja schreef:
Ze kunnen het beter eskadron beurs noemen :+

Er was een tijd dat ik dit leuk gevonden zou hebben :j maar ondertussen ben ik wijzer geworden :')

Ik wil ook heel graag gaan, vrij gekregen op het werk, maar ik zit met een blokkade in mijn rug en dus is alles nog heel onzeker over het al dan niet gaan.

In ieder geval veel plezier voor de mensen die er zijn en nog gaan!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:24

Haha Bagheera we ontbijten sowieso in de trein, dus dat is dan al weg. En zóveel gaan we nou ook weer niet meenemen...

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:28

MelanieB schreef:
Brr de horror van de trolleys. Vreselijk die dingen, de hele tijd voor je voeten ermee en in krappe stands ook in de weg. Plus diefstal gevoelig.
2 jaar geleden een stuk minder al gezien :))
Zelf lekker rugtas mee en regelmatig lossen in kluisje ipv ermee slepen.

Goed bezig hierboven haha!
Kan t niet goed zien, hoeveel gaat er in de kluis? Als in 1 euro 2 euro of 50 cent?

Dit jaar gaat mooi de trolley mee Melanie :') eerste jaar Equitana voor mij last minute in de auto laten liggen en man wat had ik spijt. Dag erna geen armen meer over haha.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:34

:')
Daarom hier groot liefhebber van de kluisjes en een rugzak :))

Gelukkig weer doordeweek dan is het lekker end rustiger.
Nog 2 nachtjes *\o/*
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 11-03-19 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:34

MelanieB schreef:
:')
Daarom hier groot liefhebber van de kluisjes en een rugzak :))

*gaat in huis op zoek naar een rugzak :') *

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:35

Hahaha ik heb wel een rugzak met trolley in 1. :')

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:36

Maddoxx schreef:
Mijn vriendin heeft er een, eens even vragen... Maar ik wil een helm kopen, en die stop ik daar dan dus ECHT niet in.

Een Uvex toch? :D

2 van mijn reisgenoten hebben ook een Uvex gekocht. Die krijg je mee in een mooie helmtas, dus die hebben de hele dag met die tas gelopen. Is in elk geval handiger dan in de dozen waarin ze getransporteerd worden.

Let op: de ene Uvex stand is goedkoper dan de andere!!. De 1e waar wij kwamen was ook meteen de goedkoopste.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:37

Ja zeker niet gelijk kopen, Eerst verkennen en dan de beste optie pakken.
Blijf toch Nederlander ja. O:)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:39

Ik moet nog even kijken welke ik pak. Ik heb een giga rugzak van Kipling (daar passte 2 jaar terug 5 zakken snoep, verschillende voerstaaltjes, een halster, een jas, en en en in... dus dat is sowieso een goed idee. Maar die is wel echt giga. Dan heb ik nog een 'normale' eastpak. Zal misschien net alles in passen maar is niet onnodig groot. En dan nog mijn diefstal veilige rugzak, maar die is echt maar vrij klein.

Isabonny schreef:
Maddoxx schreef:
Mijn vriendin heeft er een, eens even vragen... Maar ik wil een helm kopen, en die stop ik daar dan dus ECHT niet in.

2 van mijn reisgenoten hebben ook een Uvex gekocht. Die krijg je mee in een mooie helmtas, dus die hebben de hele dag met die tas gelopen. Is in elk geval handiger dan in de dozen waarin ze getransporteerd worden.

Let op: de ene Uvex stand is goedkoper dan de andere!!. De 1e waar wij kwamen was ook meteen de goedkoopste.

Ooh thanks Isabonny! Enig idee welke stand dat was? Zou je dat voor mij na willen kijken?

Was dat die giga uvex stand of een kleinere?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:42

Maddoxx schreef:
Haha Bagheera we ontbijten sowieso in de trein, dus dat is dan al weg. En zóveel gaan we nou ook weer niet meenemen...

Dat denk je... Hier kom je ook dingen tegen waarvan je nu niet eens weet dat je ze nodig hebt. #impulsaankopenFTW

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:44

Bagheera_206 schreef:
Maddoxx schreef:

Dat denk je... Hier kom je ook dingen tegen waarvan je nu niet eens weet dat je ze nodig hebt. #impulsaankopenFTW

Ik bedoel zoveel eten :)*

Ik zei ook al tegen mijn vriendin "dit en dit wil ik halen, voor de rest vertelt equitana me wel wat ik nodig heb"

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:44

MelanieB schreef:
Hahaha ik heb wel een rugzak met trolley in 1. :')

We hebben dit onderwerp al eens besproken in 2013 _/-\o_ _O-

Afbeelding

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:49

Maddoxx schreef:
Bagheera_206 schreef:

Ik zei ook al tegen mijn vriendin "dit en dit wil ik halen, voor de rest vertelt equitana me wel wat ik nodig heb"

That is th Equitana spirit! :D

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:08

POkke, nu weet ik wat vergeten mee te nemen. Mijn super coole (lees foute) roze/donkerroze met bloem trolley... :+ :Y)

Heb hier wel nog een weekendtas/trolley staan. Alleen kan die niet zelfstandig staan als hij niet helemaal volgepropt is. Nouja, ik heb tot donderdagochtend om te bedenken of ik hem wel of niet meeneem. Alleen die andere trolley is hoger en daardoor smaller. Speciaal voor dit soort evenementen gekocht en helemaal happy mee. Vooral gebruikt om naar De Zwarte Markt in Beverwijk.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:24

Een 80 liter rugzak. Geen last van en ook geen irritante trolley. Ik had ook geen kluisje nodig.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:26

Wij zitten in de bus terug naar p10. Waren er rond 11:20 dus opzich nog best even rond gelopen.

Ik vond het wel kleiner dan 4 jaar geleden, maar opzich is het nog steeds groot genoem om je er te vermaken.

Een shirt van spooks, springschoenen en een bit gekocht.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:38

Isabonny schreef:
Maddoxx schreef:

Cap kan je ook gewoon op je hoofd zetten, scheelt weer sjouwen :D :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 16:54

Isabonny schreef:
Maddoxx schreef:

Cap kan je ook gewoon op je hoofd zetten, scheelt weer sjouwen :D :D[/quote]

Hahaha nouuuu nee thanks

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:12

As donderdag 14 maart zou ik met wat vriendinnen van stal gaan, maar er is bij mij iets tussengekomen, dus ik ga niet mee.

Ik heb wel al een (digitaal) kaartje met KHNS korting voor die dag.
Als iemand er interesse in heeft hoor ik het wel, dan kan hij worden overgenomen en stuur ik hem digitaal toe.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:16

Oehh ik stuur je even een pb :D