Perryx schreef:Hoe doen jullie dat met die milieu stickers? hoe groot is de kans op een boette? Kun je zonder sticker? en waar dan beste parkeren
P10 kun je zonder sticker en is goed te bereiken. Ff thuis goed kijken welke afslag je moet nemen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gossa4ever schreef:beetje onbenullige vraagmaar als je (als dressuur ruiter die niks met western heeft, maar helaas alleen op de western dag kan) naar de western dag gaat, en je komt er puur voor te shoppen, richten de winkels zich dan echt meer op western of kan ik me dan nog wel uitleven?
dat ik niet straks de eskadron stand zoek en alleen maar western vind
LOLLYYwood schreef:Niemand?![]()
LOLLYYwood schreef:Iemand die weet of er veel Deniro laarzen aangeboden worden? En dan niet die standaard modellen, maar echt de specialere (met lak, en de nieuwe modellen qua kap)
Jaime_ schreef:Hebben jullie al gezien dat er een Equitana-app is? Kan je onder andere de plattegrond met standhouders op vinden maar ook het showprogramma. De plattegrond werkt ook wanneer je niet verbonden met internet, ideaal dus ook voor op Equitana zelfVoor het showprogramma heb je wel een internetverbinding nodig.