. Haha okee dan ga ik kijken naar HV polo
!Wow dan heb je inderdaad echt geluk met de blessures. Met Unbelievable heb ik al best veel tegenslagen gehad qua blessures, die kwam 2 jaar geleden geblesseerd (peesscheuring) over de finish op het NK terwijl ze eerst stond
, en een jaar later een klein scheurtje in de pees net onder de knie door een ongelukkige val. Dan lig je er echt wel weer anderhalf jaar uit, echt zo balen. Door de stapmolen had ze ook nog vaak een dik been door mok. Niet zo heel erg, maar je bent er wel weer mee bezig dat op te knappen. En de klap op de vuurpijl was wel vorig jaar, we waren net uit een blessure, en toen stapte pony in een spijker, dus daar hebben we er ook weer 4 weken mee uitgelegen, omdat ze 8 dagen in de kliniek heeft gestaan... Met Volenka heb ik gelukkig nog geen problemen gehad, die is echt supersterk en mankeert echt nooit wat
. En Handsome staat er uiteindelijk pas 2 weken, en ze deed alleen maar steigeren met rijden en werd veel magerder, dus tandarts erbij, die heeft er al veel aan gedaan, maar zei dat het verstandig was om toch even in de kliniek te laten checken. Had een rotte kies achter en heel de achterkant van de mond lag open... de tandarts zei dat die wel jaren niet gedaan was, tja je vraagt je toch af hoe dat kan

Alleen tanden en hoeven die niet helemaal perfect waren, maar ach dat valt gelukkig wel mee
.