listiglistje schreef:_coquette_ schreef:Wanneer gaat die pokke sneeuw nou eens weg. Wil zo graag met mijn nieuwe projectje beginnen
zondagmiddag zet de dooi involgende week zelfs 11 graden
Jeeeeeeeeej kan ik eindelijk met hem aan de slag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Venthe schreef:Mensen verklaren mij ook voor gek, ik hou van mooie spullen en goeie kwaliteit.
Ik heb parlantie laarzan (op maat gemaakte, semi laklaarzen) voor op CC, zal de prijs hie maar niet neer zetten, krijg er nog steeds klapperende oren van als ik het hardop noem.
Parlanti schoenen en chaps voor gewoon trainen.
En sinds een paar weken in het bezit van een witte animorijbroek met swaroski steentjes, iedereen verklaarde me voor gek en noemde me soms zelfs verwend. dat ik een broek kocht voor zoveel geld. Maar hee ik heb er keihard voor gespaard dan is het extra leuk om zoiets te kopen
jij als student
listiglistje schreef:Venthe schreef:Mensen verklaren mij ook voor gek, ik hou van mooie spullen en goeie kwaliteit.
Ik heb parlantie laarzan (op maat gemaakte, semi laklaarzen) voor op CC, zal de prijs hie maar niet neer zetten, krijg er nog steeds klapperende oren van als ik het hardop noem.
Parlanti schoenen en chaps voor gewoon trainen.
En sinds een paar weken in het bezit van een witte animorijbroek met swaroski steentjes, iedereen verklaarde me voor gek en noemde me soms zelfs verwend. dat ik een broek kocht voor zoveel geld. Maar hee ik heb er keihard voor gespaard dan is het extra leuk om zoiets te kopen
En wie schuift datjij als student
![]()
Hier alleenstaand, veel vaste lasten en een hoop andere maandelijkse kosten, dus veel luxe zit er niet in
!
vorig jaar tegen de 300 euro verdiend en toen stond ik pas quitte
Vandaag een blauwe BR Zenith swarovski gewonnen
toch niet voor niks al dat gelike op FB
Wel niet gewonnen maar toch 
Loetie84 schreef:Pfff, ben zooooo blij dat ik geen laarzen-koop-ziekte heb... Moet gewoon zwarte hebben, met rits, en klaar is kees.
Ben nu wel op zoek voor als kk thuis kom, maar kan niet echt iets vinden naar mijn zin. Zal wel weer dezelfde worden als die ik nu al twee keer achter mekaar gekocht heb. Doe er ongeveer een jaar mee en dan zijn ze echt op. Maar ik loop er dan ook dag en nacht op.
Denk dat ik wel weer gelijk 2 paar koop, dan heb ik ook weer een setje voor op concours. Dat vind ik wel erg fijn.

Maar gebruik ze alleen op wedstrijd en les 

)

maar daar gaat het natuurlijk ook niet om

Egbert Schep weet ik wel ja. 
Avonden lang heeft 'ie zitten oefenen onder het mom van "zo'n L2 proef gaat wel erg snel hoor!". Haha het was wel lief bedoeld, want hij wil niet fout lezen. Maar van dressuurwedstrijden heeft hij niet zoveel kaas gegeten. Springen des te meer, daar is het voor mij abra cadabra. 

Verder gaat ie altijd mee op wedstrijd, naar les en ga zo maar door.. Wel erg fijn!