Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Ik doe 9B, maar als het niet lukt is de 2e keus 9A
.
. 
. En in de instructieweek moeten ze 4 zijn, en ik denk niet op het moment van opgeven.. en als ze er moeilijk over doen kun je gewoon zeggen dat die voor de instructieweek 4 is geworden, dan moeten ze dat wel toelaten als je optijd bent.
net pony
, hoe groot is die van jou?
, hou je deze dan nog? Vind het wel een leuke pony om te zien, mooi kleurtje
. Maar met de kleine pony's vond ik altijd een hele leuke tijd, ook weinig concurrentie op wedstrijden en dat was altijd leuk haha
MissMiekjee schreef:@Vera dat ligt eigenlijk echt aan je week, week 8 zal vrij snel vol zitten, in week 9 mogen niet heel veel mensen, maar vorig jaar had ik straks in het topic gelezen, konden mensen na 4 dagen wachten nog mee... dus het hangt er echt vanaf welke week je graag wilt.
@anneoffringa en anders kom je lekker naar week 9, die wordt vast net zo gezellig
Zie net dat je ook lid moet zijn van de knhs, terwijl ik in een andere stukje weer lees van niet.. Mette1998 schreef:Waarom mogen er in week 9 minder meee?
MissMiekjee schreef:Mette1998 schreef:Waarom mogen er in week 9 minder meee?
Volgens mij omdat de allround en de eventing dan opgesplitst worden. Allround mogen er 44 mee, en de eventing pony's en eventing t/m 20 jaar zijn samengevoegd, daar mogen er maar 24 mee, dus ik denk dat een plekje bemachtigen dan wel moeilijker is als je de allround week wil doen.
maar komt vast wel goed
! racekater schreef:Kan iemand mij vertellen of er een minimum leeftijd voor ruiters geldt bij de allround pony's? Ik heb hierover nl. niets terug kunnen vinden op de site van de knhs.