Natuurlijk word er weer een foto gespamt

Na het weekend heb ik foto's met pony en dekje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
biancalaylo schreef:Ik had woensdag al een anky offwhite genomen en anti klit spray, en toen @sannejas hier schreef dat ze een roze anky had, heb ik der een berichtje gestuurd en nu heb ik hem over gekocht! hihi kan niet wachten tot die er is!
[ Afbeelding ]
EVDM schreef:biancalaylo schreef:Ik had woensdag al een anky offwhite genomen en anti klit spray, en toen @sannejas hier schreef dat ze een roze anky had, heb ik der een berichtje gestuurd en nu heb ik hem over gekocht! hihi kan niet wachten tot die er is!
[ Afbeelding ]
Die is super zeg!! Enig idee hoe de officiele kleur daarvan heet?
Mchll__ schreef:Ik heb een fleecedeken gekocht (staat ook een paar pagina's terug) maar hier staat (vind ik) heel lelijk het merk op geborduurd, kan ik dit eraf halen zonder dat er gaten in de deken komen? Zoja, hoe?
Ladygiroc schreef:calice schreef:Ze zijn bij mij wel weer vergeten de alarm dingen er af te halen. zo irritant.
WOW, nou opzich is het al een hele vooruitgang dat jij de eerste bent én op de laatste dag!
Wel vervelend.. Maar dat gebeurt daar zo verschrikkelijk vaak!
Ladygiroc schreef:calice schreef:Ze zijn bij mij wel weer vergeten de alarm dingen er af te halen. zo irritant.
WOW, nou opzich is het al een hele vooruitgang dat jij de eerste bent én op de laatste dag!
Wel vervelend.. Maar dat gebeurt daar zo verschrikkelijk vaak!