Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gossa4ever schreef:@ Jaime, haha ja ben al eerder geweest ja! En toen konden we makkelijk op denk ik 2 min loop afstand, parkeren met 3 busjesal waren we er al wel rond 9 uur half 10 , en rond die tijd zullen we er nu weer zijn denk ik
gossa4ever schreef:M_hartje_M ,
haha dragen zal niet moeilijk wordenga met me ma en oma met een eigen auto die we gewoon vlakbij parkeren en dan lopen we gerust een paar keer heen en weer
we kunnen shoppen wat we willen ^^
Jaime_ schreef:Nou.. waarschijnlijk ga ik mijn fjord met spat weer oppakken.. na advies van een dierenarts (2nd opinion) maar hij is dus vooral met die koude erg stijf in zn gewrichten. Ik dacht dus, dat misschien die hakbeschermers wel een uitkomst kunnen zijn, kou op de gewrichten is namelijk een dooddoener bij elke vorm van artrose..
Whisperke schreef:Jaime_ schreef:Nou.. waarschijnlijk ga ik mijn fjord met spat weer oppakken.. na advies van een dierenarts (2nd opinion) maar hij is dus vooral met die koude erg stijf in zn gewrichten. Ik dacht dus, dat misschien die hakbeschermers wel een uitkomst kunnen zijn, kou op de gewrichten is namelijk een dooddoener bij elke vorm van artrose..
Dat ben ik niet helemaal met je eens... Back on track zorgt wel voor een betere bloedsdoorstroming..